וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזהות החדשה של הלייקרס: "מי שיבוא לשחק מולנו יקבל אגרוף לפה"

באימון הבכורה שם ווגל דגש על ההגנה: "יכולים להיות קבוצת-על בצד הזה של הפרקט". דייויס: "אני אוהב את זה, כולם משחקים חזק". ביוסטון אופטימיים מהחיבור בין ווסטברוק והארדן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המועמדות לזכות באליפות העונה

לוס אנג'לס לייקרס ערכה אמש (שבת) את אימון הבכורה שלה לקראת עונת 2019/20, כשהחמישייה הראשונה שתורגלה כוללת את רייג'ון רונדו, דני גרין, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וג'בייל מגי. קייל קוזמה הפצוע לא לקח בו חלק, ואמור לשוב בעוד כשבועיים. "יש לנו את הכישרון להיות ברמה הגבוהה ביותר בהגנה", התמוגג פרנק ווגל, "אנחנו רק צריכים להיות מחויבים בצד הזה של הפרקט. אם אתה הולך לשחק מול הלייקרס העונה, אתה הולך לקבל מכות. יתנו לך אגרוף לפה".

במלך האימון נתקלו לברון ג'יימס ואלכס קארוסו, אך שניהם היו בסדר. ווגל, מצידו, התלהב: "אני אוהב ששחקנים נופלים. אם זה לא קורה, כנראה שאנחנו לא משחקים חזק מספיק. כולם יודעים את כוח האש ההתקפי שיש לנו, אבל חשוב שנהיה מאורגנים בהגנה ונחפה אחד על השני".

המאמן עליו מוטל הלחץ הגדול ביותר בליגה העונה נשאל מה דעתו על לברון ואנתוני דייויס לעומת יתר הצמדים המסקרנים שיש בליגה. "לנו יש את הצמד הטוב ביותר", הבהיר. "הייתי הולך עם שני החבר'ה האלה מול כל צמד אחר בליגה".

ג'יימס עצמו נשאל על שיתוף הפעולה עם הכוכב שהגיע מניו אורלינס והשיב: "צפיתי בו הרבה, אבל אתה לא יודע איך זה יהיה כשעולים לפרקט. לו ולרונדו יש כימיה מצוינת כי הם שיחקו יחד בניו אורלינס, לאט לאט נלמד אחד את השני. רונדו תמיד עוזר לי בזכות חכמת המשחק שלו, אנחנו מנסים להיות שני קוורטרבקים על הפרקט".

"אני אוהב את הדינמיקה של הקבוצה הזו", הסכים דייויס. "כולם משחקים פיזי וחזק והגיעו עם גישה מקצוענית. יש לנו מאמן הגנתי והוא רוצה שתהיה לנו גישה הגנתית. אנחנו הולכים להיות קבוצת הגנה".

ואם בצמדים עסקינן, גם ליוסטון יש מה להגיד בנושא. "זה הולך להיות מפחיד - ולא עבורנו", אמר ראסל ווסטברוק על שיתוף הפעולה שלו עם ג'יימס הארדן. השניים שיחקו יחד באוקלהומה סיטי המפוספסת וכעת הם מתאחדים פעם נוספת, לאחר הטרייד ששלח את כריס פול לאוקלהומה סיטי.

אז איך בדיוק שיתוף הפעולה הזה יעבוד? "אני לא צריך את הכדור כדי להשפיע על המשחק, אני לא צריך לקלוע או לעשות שום דבר מבחינתי", התעקש ווסטברוק. "אני יכול לשמור, לקחת ריבאונדים, למסור אסיסטים ולהנהיג. אני פשוט רוצה לנצח. זה לא משנה למי יהיה את הכדור, אני לא הולך לנסות להוכיח שאני יכול לקלוע 30 נקודות למשחק. כבר עשיתי את זה. אני רוצה לזכות באליפות, ואעשה מה שצריך כדי שזה יקרה".

"לשנינו היו הרבה הישגים אישיים, עכשיו הגיע הזמן להשיג ביחד משהו שלא הצלחנו להשיג בעבר", הוסיף הארדן. "אם ראסל ייתן את אחד המשחקים האלה שלו שראינו כל כך הרבה פעמים בעבר, אני פשוט אשב ואצפה בהצגה - ולהיפך. לכולנו בחדר ההלבשה יש מטרה זהה - לזכות באליפות".

העבודה הקשה באמת תהיה של מייק ד'אנטוני, אבל גם הוא אופטימי: "אנסה לא לאמן יותר מדי, אנחנו צריכים שראסל יהיה ראסל ולא צריך לשנות אותו. הוא MVP, ואותו אנחנו צריכים". דריל מורי הוסיף: "הארדן הוא השחקן הכי טוב שראיתי בהתקפה עומדת וראסל אולי הטוב בהיסטוריה במתפרצות, או אחד הטובים שבהם. אם משלבים את זה, יש פה הזדמנות למשהו מאוד מיוחד".

שחקן יוסטון רוקטס ראסל ווסטברוק. AP
יהיה מעניין, זה בטוח. ווסטברוק עם מורי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully