וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באתלטיקה: דיאנה ויסמן קבעה 11.39 שניות ונותרה מחוץ לחצי הגמר

הישראלית אכזבה כשהיתה רחוקה 15 מאיות משיאה האישי וסיימה את המקצה הראשון במקום החמישי. בסך הכל, דורגה 30 במוקדמות

אחרי ריצת ה-3,000 מכשולים של אדוה כהן ודרמת המרתון של לונה צ'מטאי סלפטר, היום (שבת) הגיע תורה של דיאנה ויסמן להשתתף באליפות העולם באתלטיקה הנערכת בדוחא, קטאר. ויסמן בת ה-21, לה זו אליפות עולם ראשונה בקריירה, רצה במקצה הראשון של המוקדמות וסיימה חמישית בתוצאה מאכזבת של 11.39 שניות - 15 מאיות פחות מהשיא הישראלי שקבעה לא מזמן.

האצנית הצעירה קיוותה להשיג את הכרטיס לחצי הגמר דרך היותה אחת המפסידות המהירות ביותר, אולם גם זה לא קרה. בסך הכל, סיימה הישראלית במקום ה-30 מתוך 47 רצות. הקצב בריצה של ויסמן היה מצוין, כששלי-אן פרייז'ר פרייס האגדית קבעה תוצאה מצוינת של יחסית למוקדמות - 10.80 קרוב לשיאה העונתי, איתות לקראת מה שמצפה לנו בגמר.

ויסמן היתה הישראלית הראשונה שמשתתפת במוקדמות אליפות העולם בריצת 100 מטר מאז אלכס פורחומובסקי ב-2003. האצנית הצעירה שברה לראשונה את השיא הישראלי של אסתר רוט שחמורוב בקיץ שעבר, והשנה ניפצה אותו עוד ארבע פעמים, עד שקבעה זמן של 11.25 שניות. מדובר בזמן איטי במאית השנייה מהקריטריון לאליפות העולם, אבל ויסמן נכנסה לתחרות בזכות הדירוג שלה והעובדה שלא היו מספיק אצניות שרצו 11.24.

דיאנה ויסמן אצנית ישראלית. GettyImages
הקרסול הציק. דיאנה ויסמן/GettyImages

לאחר הריצה אמרה ויסמן: "להתחרות באליפות העולם תחת דגל ישראל זה כבוד גדול. אני לא מרוצה מההופעה שלי היום, הייתה לי הכנה טובה אך ידעתי שהקרסול שלי שסובל לאחר העונה העמוסה יכול לעשות בעיות בהתחלה. הייתי מוכנה לאתגר הזה ולסיטואציה שנוצרה, אני מרגישה יותר כמו אתלטית בוגרת כעת, אחת שמתחרה בבמה הבכירה. אם נשווה איפה הייתי במרץ שנה שעברה ואיפה אני היום, אז רואים את ההבדל. אני עוזבת את האצטדיון להוטה להמשיך ולעבוד קשה, הכול בשביל להמשיך להתקדם בשנה הבאה".

אדוה כהן, שסיימה אתמול את הריצה שלה ב-3,000 מכשולים במקום ה-24 כללי בתוצאה 9:42.92 דקות, אמרה: "בתור אליפות עולם ראשונה שלי, זאת חוויית למידה טובה מאוד לקראת המשך הקריירה שלי באתלטיקה. אמנם התוצאה לא שיקפה את כושרי, אבל אני שמחה מאוד לסיים במקום יותר גבוה ממה שדורגתי בהתחלה. פניי קדימה ואלמד מחווית הריצה הזו להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully