וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באיטליה: נאפולי חושבת על ליגת האלופות, מילאן המקרטעת בלחץ

למרות ההפסד לקליארי, סגנית האלופה תבצע רוטציה מול ברשיה ובאלוטלי (13:30, ONE 2). הרוסונרי מחכים לפיורנטינה וריברי, רומא יוצאת ללצ'ה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי שחקן השנה של פיפ"א

המחזור השישי בליגה האיטלקית יימשך מחר (ראשון) עם סגנית האלופה נאפולי שתנסה להתאושש על חשבון ברשיה. רומא תבקר אצל לצ'ה ומילאן הלחוצה מחכה לפיורנטינה ופרנק ריברי.

seperator

נאפולי - ברשיה (13:30, ONE 2)

סגנית האלופה רוצה להתאושש מההפסד הביתי המפתיע לקליארי, כשהיא לא רשמה שני הפסדי ליגה רצופים מאז אוקטובר 2016. ברשיה עשתה חיים קשים לאלופה יובנטוס באמצע השבוע, אם כי ירדה מנוצחת בסופו של דבר וכעת תנסה להדהים בסן פאולו, שם לא ניצחה מאז ינואר 1998. את כל הנקודות שלה עד כה השיגה העולה במשחקי חוץ, והיא תסתמך שוב על מריו באלוטלי בחוד, למרות תקרית העישון האחרונה. קרלו אנצ'לוטי יחסר את קאלידו קוליבאלי המורחק ושוב יבצע רוטציה כדי להיות מוכן לגנק בליגת האלופות, כשהפעם לורנצו אינסינייה ואלאן צפויים להישאר בחוץ, בעוד פרננדו יורנטה, אמין יונס וגם הבלם המקומי סבסטיאנו לופרטו יפתחו.

פרננדו יורנטה שחקן נאפולי. רויטרס
צפוי לפתוח. פרננדו יורנטה/רויטרס

לצ'ה - רומא (16:00, ONE 2)

פאביו ליבראני הוביל את העולה החדשה לשני ניצחונות חוץ, וכעת רוצה נקודה ביתית ראשונה, במשחק שעבורו הוא דרבי לכל דבר. במפגש האחרון בין הקבוצות, לפני שבע שנים וחצי, לצ'ה ניצחה 2:4, אבל זה הניצחון היחיד שלה ב-15 פעמים בהן אירחה את הג'אלורוסי בסרייה A. רומא מגיעה אחרי הפסד 2:0 לאטאלנטה באולימפיקו, אבל בחוץ היא בלתי מנוצחת בששת המשחקים האחרונים. ג'נגיז אונדר, דייגו פרוטי והמגנים דוידה זפאקוסטה ולאונרדו ספינאצולה ימשיכו להיעדר, ג'סטין קלייברט ישוב ל-11.

ג'סטין קלייברט , שחקן רומא. רויטרס
הזדמנות מחודשת בהרכב. ג'סטין קלייברט/רויטרס

מילאן - פיורנטינה (21:45, ONE 2)

שלושה הפסדים ושלושה שערים (מתוכם שני פנדלים של קשישטוף פיונטק) - זה המאזן המאכזב של מילאן עד כה. המאמן מרקו ג'מפאולו לא הצליח להביא שום בשורה, לא מוצא פתרון יצירתי להתקפה המקרטעת והלחץ עליו הולך וגובר. פיורנטינה מגיעה לסן סירו מעודדת אחרי ניצחון הבכורה שלה העונה, והראשון מאז פברואר. פרנק ריברי, שכבש ובישל בשני המחזורים האחרונים, ימשיך בהתקפה לצד פדריקו קייזה שקטע בעזרתו בצורת ארוכה, והשניים ינסו לשפר את רקורד החוץ העלוב של פיורנטינה שהוא הגרוע ביותר בחמש הליגות הבכירות - שתי נקודות בשמונה משחקי חוץ מאז מרץ. לוקאס ביגליה עשוי לפתוח אצל המארחת ואנטה רביץ' צפוי להחליף את סוסו, כשג'מפאולו יעבור ל-4-3-3.

קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. GettyImages
מילאן לא פוגעת. קשישטוף פיונטק/GettyImages

משחקים נוספים

לאציו - גנואה (16:00)

אודינזה - בולוניה (16:00)

קליארי - ורונה (19:00, ONE 2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully