וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן: נבדוק שוב בינואר מה מצבו של לירוי סאנה

אולי הנס התייחס בראיון לרכש של הקבוצה, למעמד המאמן קובאץ', להבדלים בין באיירן לפ.ס.ז' וסיטי ועל השיחות הקטנות עם רומניגה ביציע

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

נשיא באיירן מינכן אולי הנס טוען שהמועדון עשוי לעשות פנייה מחודשת למנצ'סטר סיטי בחודש ינואר בניסיון נוסף לרכוש את לירוי סאנה. באיירן ניסתה לצרף את הקשר הגרמני בן ה-23 של סיטי לאורך כל הקיץ, לא פעם התלוננה על המחירים ה"מטורפים" בפרמיירליג והדרישות של סיטי, אבל הכל נעצר כאשר סאנה נפצע בברכו במגן הצדקה מול ליברפול באוגוסט, ועל פי ההערכות מאז ייעדר בין 6 ל-7 חודשים.

הנס הודה שבאיירן עדיין בתמונה. "היינו מאוד מעוניינים בו", אמר, "היו לנו שיחות איתו, אבל הפציעה הגדולה שהוא עבר, הפציעה הקשה הזאת... לא יכולנו להמשיך עם זה. לכן עכשיו צריך לחכות ולראות איך ההתאוששות שלו מתקדמת". הנס, שעוזב את תפקידו בנובמבר, הוסיף: "אני חושב שהאנשים החדשים בהנהלה יצטרכו לשבת בינואר או בפברואר ולהחליט מה קורה עם זה".

נשיא באיירן מינכן אולי הנס. GettyImages
הולך בזמן הנכון. הנס/GettyImages
לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עדיין מבוקש. סאנה/רויטרס

הנס התראיין בפודקאסט של "ספורט אילוסטרייטד" (עוד לפני שהצהיר שהקבוצה תשקול להחרים את הנבחרת הלאומית אם מנואל נוייר לא יהיה השוער הראשון) ואמר שם ש"מעולם לא הצלחתי להבין למה יש כל כך הרבה ביקורת" על מאמן הקבוצה ניקו קובאץ'. לדבריו, "הוא מאמן צעיר, בלי הרבה ניסיון בינלאומי, אבל הוא עדיין זכה בשני תארים ובנה קבוצה חדשה. זה היה מצב קשה עבורו, ולזכות בדאבל במצב הזה, זה מדהים".

באיירן מחפשת אליפות שמינית ברציפות, והנס אומר: "הבעיה היא שאם אנחנו מנצחים, כולם אומרים שזה לא טוב לליגה. אבל אם אנחנו מפסידים, כולם ידרשו לפטר את כל האחראים. אז אני מעדיף לזכות באליפות".

הנס הסביר למה הוא עוזב בנובמבר: "אני כבר בן 67, עוד מעט בן 68, המועדון במצב טוב, כלכלי ומקצועי, ואני מרגיש גם שמצאתי את האנשים הנכונים להנהלה, כשגם אוליבר קהאן ימונה למנכ"ל בעוד שנתיים במקום רומניגה. אם מישהו ירצה את עזרתי, אעזור, אני עדיין במועצת המנהלים, אבל לא אדחוף".

כמו כן, הנס הוסיף שעל אף שבאיירן מינכן כרגע לא יכולה להתמודד פיננסית עם מועדונים כמו פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי - הקבוצה הבווארית לא מתכוונת לשנות את אופייה. "האוהדים שלנו וחברי המועדון לעולם לא יקבלו את זה", הוא טוען בנוגע לאפשרות שרוכש ייכנס וישקיע מיליארדים, "אנחנו יכולים למכור רק 30 אחוז מהמניות שלנו לרוכש. וכל דבר שמעבר לזה צריך לעמוד להצבעה ואישור של 75 אחוזי הסכמה, אז אני לא יודע אם אי פעם זה יקרה. האוהדים שלנו רוצים מועדון כדורגל שהוא משפחה, בלי חובות ואוליגרכים, או מדינות שמממנות אותנו. אני לא אומר שזה לא בסדר, אבל אנחנו הולכים על מסלול אחר".

הנס נשאל על מה הוא ורומניגה מדברים ביציע, כששני חברי ההנהלה הוותיקים תמיד מצולמים זה לצד זה: "שנינו שיחקנו כדורגל, שנינו אוהבים כדורגל, אז על זה אנחנו מדברים, על איך שחקן צריך לשחק, מה אנחנו היינו עושים, וזה נהדר, כי אנחנו אוהבים כדורגל וכשאנחנו מדברים אנחנו שוב כמו ילדים".

עוד בוואלה!

קובאץ' עם הראש בטוטנהאם: "אם יילך טוב נגד פאדרבורן, אולי נוציא מישהו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully