וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עלתה לפסגה, דורטמונד שוב מעדה

המוליכה ערב המחזור, הפסידה 3:1 לשאלקה. לבנדובסקי שוב כבש ב-2:3 של האלופה על פדרבורן. רק 2:2 לדורטמונד נגד ברמן

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השישי בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי עם ניצחונה של איינטרכט פרנקפורט על אוניון ברלין ונמשך היום (שבת) עם שישה משחקים נוספים. הכותרת של משחקי היום: חילוף בפסגה, כשבאיירן מינכן עלתה למקום הראשון על חשבון ר.ב. לייפציג. בורוסיה דורטמונד שוב אכזבה ושוב שמטה יתרון 1:2 בדרך ל-2:2, הפעם מול ורדר ברמן.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
השחקן השני בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש בכל ששת המחזורים הראשונים/רויטרס

פאדרבורן - באיירן מינכן 3:2

מפגש ה-"דוד נגד גוליית" הסתיים בניצחונה של הקבוצה הגדולה יותר, אבל היא עבדה קשה בדרך לשלוש הנקודות. סרג' גנאברי היה האיש של האלופה בחלק הקדמי, עם שער בדקה ה=15 ובישול לפיליפה קוטיניו בדקה ה-55, אחרי מהלך קבוצתי יפה. קאי פרוגר כבש עבור פדרבורן בדקה ה-68, רוברט לבנדובסקי קבע 1:3 בדקה ה-79 וג'מילו קולינס רק צימק ל-3:2 בדקה ה-84. לבנדובסקי הוא השחקן השני בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש בכל ששת המחזורים הראשונים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי. רויטרס
שער ובישול. גנאברי/רויטרס

ר.ב. לייפציג - שאלקה 3:1

למעלה מ-42 אלף צופים שגדשו את האצטדיון, ראו את סליף סאנה נוגח פנימה בדקה ה-29 ואת אמין חאריט מכפיל בפנדל בדקה ה-43. לייפציג תקפה בחמת זעם במחצית השנייה כדי לחזור למשחק ורבי מאטודנו האורח ניצל את זה כדי לעקוץ במתפרצת בדקה ה-58. אמיל פורסברג רק צימק בדקה ה-83.

שחקני שאלקה חוגגים. רויטרס
ניצחון מרשים. שאלקה/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 2:2

עוד אכזבה לקבוצה של לוסיאן פאבר, שבפעם השנייה ברציפות שומטת יתרון 1:2 ומסיימת ב-2:2 אחרי שזה קרה לה גם מול איינטרכט פרנקפורט לפני שישה ימים. במצב הנוכחי לא נראה שבורוסיה דורטמונד באמת מסוגלת לאיים באיזושהי צורה על האליפות כשהיא עם 11 נקודות בלבד מ-18 אפשריות.

מילוט ראשיצה העלה את האורחת ליתרון עם שער יפה בדקה השביעית אחרי בישול של דייבי קלאסן וקבע 0:1 לברמן. מריו גצה הצליח לאזן בדקה התשיעית עם שער נגיחה נדיר מבחינתו אחרי הגבהה של לוקאש פישצ'ק. מרקו רויס השלים מהפך עם נגיחה יפה משל עצמו בדקה ה-41 אחרי הגבהה של תורגן הזאר. אבל מרקו פרידל איזן בדקה ה-55 וקבע חלוקת נקודות.

מחמוד דאהוד שחקן בורוסיה דורטמונד מאוכזב. רויטרס
עוד אכזבה גדולה מדורטמונד. דאהוד/רויטרס

אוניון ברלין - איינטרכט פרנקפורט 2:1

הנשרים השיגו ניצחון ליגה שלישי העונה ושיפרו את מאזנם לעשר נקודות כשהם גם מתחילים להראות מגמת שיפור, כולל ה-2:2 מול בורוסיה דורטמונד במחזור שעבר. שני החלוצים שהגיעו בקיץ - באס דוסט ואנדרה סילבה - כבשו, כך שהכול טוב אצל פרנקפורט, בעוד אוניון נותרה עם ארבע נקודות בלבד.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-48. פיליפ קוסטיץ' בעט חד וחזק מצד שמאל לפינה הרחוקה, השוער רפאל גיקיביץ הדף, אבל באס דוסט היה ראשון אל הכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:1. שער ליגה שני העונה של ההולנדי גבה הקומה. פרנקפורט הכפילה בדקה ה-62. ג'יבריל סו הגביה כדור פשוט מושלם מימין לעבר אנדרה סילבה שנגח פנימה את ה-0:2 ומצא את הרשת בפעם השנייה ברציפות אחרי שכבש גם ב-2:2 מול בורוסיה דורטמונד. אנתוני אוג'ה, הוא ולא אחר, הצליח לצמק בדקה ה-86 ולקבוע 1:2.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - באייר לברקוזן 3:0
ללברקוזן: פלוריאן נידרלכנר (34, עצמי), קווין פולאנד (76), קאי האברץ (84)

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:0
למנשנגלדבאך: אלסאן פלאה (43), מרכוס תוראם (65), פלוריאן נויהאוס (83)

מיינץ - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: מרסל טיסראן (9)

אנדרה סילבה שחקן איינטרכט פרנקפורט עם באס דוסט. GettyImages
אנדרה סילבה חוגג עם דוסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully