וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס: "לדורטמונד יש בעיה מנטלית? נמאסתם עליי עם החרא הזה"

קפטן בורוסיה דורטמונד זעם אחרי ה-2:2 בפרנקפורט, בו קבוצתו שוב איבדה יתרון לקראת הסיום: "אין לי כוח לזה כבר"

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הדברים לא הולכים ורויס עצבני/רויטרס

בורוסיה דורטמונד שמטה אתמול (ראשון) שתי נקודות יקרות כששער עצמי של תומאס דלייני בדקה ה-88 קבע 2:2 במשחק שלה מול איינטרכט פרנקפורט בחוץ במסגרת המחזור החמישי בבונדסליגה. אקסל ויטסל כבש בדקה ה-11, אנדרה סילבה איזן בדקה ה-43 וג'יידון סאנצ'ו (66) החזיר את היתרון לצהובים-שחורים, ששוב לא הצליחו לעמוד במבחן מנטאלי.

מי שאיבד את קור הרוח בסיום המשחק היה מרקו רויס. קפטן בורוסיה דורטמונד התראיין עם שריקת הסיום ואמר: "אם היינו כובשים את ה-1:3 המשחק היה נגמר. אנחנו צריכים לדעת לגמור משחקים כאלה כשאנחנו מובילים 1:2 ולא עשינו את זה". המראיין שאל אותו אם זה מראה על בעיה מנטאלית ואז רויס איבד את השלווה ואמר: "נמאסתם עליי כבר אתם עם החרא הזה על המנטאליות, ברצינות. אתה רציני? אתה חושב שה-2:2 היה בעיה מנטאלית. עשינו טעות טיפשית, אבל אין לי כוח אל החרא הזה של המנטאלי, כל שבוע עם אותו חרא".

רויס המשיך ואמר: "זה לא קשור בכלל למנטאליות. זה קשור לפעולה הגנתית לא נכונה. היינו צריכים לדעת שפרנקפורט תלך בכל הכוח על ה-2:2 כשהובלנו 1:2. היינו צריכים להתנהל טוב יותר בחמש הדקוות האחרונות. אסור שזה יקרה לנו. אבל אל תדברו איתי שוב על מנטאליות, בסדר?".

אקסל ויטסל אמר אחרי המשחק: "היה לנו את המשחק כבר ביד, אבל לרוע המזל פרנקפורט חזרה ואנחנו מאוכזבים". בטוויטר כתב הבלגי: "אני שמח על השער והבישול שלי. נעבוד קשה כדי להשתפר ולחזור חזקים למשחק הבא". מאמן דורטמונד לוסיאן פאבר: "ברור שאנחנו מאוכזבים. היו לנו הזדמנויות מצוינות כדי לכבוש שערים נוספים, במיוחד במהלך המחצית הראשונה. אבל גם לא שיחקנו טוב לפני הסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully