וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ארגנה ארוחת גיבוש, פול פוגבה לא הגיע: "נואש לעזוב"

שוב מתיחות במועדון. למרות הניסיון של השחקנים לחבר את השורות ולשפר את מצב הרוח, הצרפתי מתכנן "להגביר את מאמציו" לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר בינואר

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד כבר יודעת שהיא במשבר נמשך ושפתיחת העונה החלשה שלה דורשת איזושהי ריענון, ובאנגליה מפרסמים שאחרי המשחק החלש מול רוצ'דייל מהליגה השלישית במסגרת גביע הליגה - שחקני הקבוצה דויד דה חאה וחואן מאטה אספו את החברים לארוחת גיבוש במסעדה.

יונייטד ספגה בשבת שעברה הפסד כואב לווסטהאם בליגה, ביום רביעי סיימה ב-1:1 חלש מול רוצ'דייל הקטנה וניצחה רק בפנדלים, והלחץ על המאמן אולה גונאר סולשיאר רק הולך וגובר, עם איומי פיטורים אמיתיים.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נמאס לו. פוגבה/רויטרס

שחקני הקבוצה החליטו שהם מארגנים אחת לחודש מפגש קבוצתי במסעדה על מנת לחבר בין השחקנים ולשפר את האווירה (מהלך שנעשה בתמיכת הצוות המקצועי), ואכן אחרי ה"ניצחון" על רוצ'דייל הם נפגשו. דה חאה, השוער שחתם על חוזה של 375 אלף ליש"ט לשבוע, לקח את תשלום החשבון עליו.

עם זאת, מספר שחקנים לא הגיעו לארוחה. חלקם בגלל ש"לא היו במצב רוח" אחרי המשחק, חלקם בגלל מחויבויות קודמות. בין אלה שנעדרו היו מרקוס רוחו, סרחיו רומרו, אשלי יאנג, פיל ג'ונס, הארי מגווייר, וכמובן פול פוגבה, הצרפתי שעדיין מתקשה להתחבר למועדון.

ב"סאן" מדווחים שפוגבה "מתכנן להגביר את מאמציו" לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר בינואר. אומנם סולשיאר לא מעוניין לשחרר את כוכב נבחרת צרפת לאור הדלילות שלו בקישור, אבל על פי הדיווח, "אין שום סיכוי שפוגבה יאריך את חוזהו במועדון" (נותרו לו עוד שנתיים), כשהצרפתי סבור שהמועדון בצניחה והוא "נואש מתמיד לעזוב".

עוד בוואלה!

ונגר חותר תחת סולשיאר: "אין ליונייטד שיטה ותבנית משחק ברורה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully