וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר חותר תחת סולשיאר: "אין ליונייטד שיטה ותבנית משחק ברורה"

מאמן ארסנל לשעבר פוזל למשרה הבאה: "זו משרה חלומית לאמן את יונייטד". הנורבגי ניסה להתגונן: "אנחנו מובילים והולכים אחורה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אולה גונאר סולשיאר החליף בעונה שעברה את ז'וזה מוריניו והיה על תקן המושיע של הקבוצה. הוא רשם אחוזי הצלחה מרשימים לעומת קודמו וקיבל בעקבות כך את האמון וחוזה לעונה נוספת. אלא שפתיחת העונה הנוכחית של המאמן הנורבגי מאכזבת מאוד ואמש (רביעי) הקבוצה נזקקה לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה כדי להכניע את רוצ'דייל הקטנה בגביע הליגה אחרי 1:1 באולד טראפורד.

מעמדו של סולשיאר מעורער כבר תקופה ארוכה והתערער עוד יותר אחרי המשחק המביך אתמול. סולשיאר ניסה להסביר את היכולת החלשה ואמר לאחר המשחק: "אנחנו מובילים 0:1 בהרבה משחקים, הולכים אחורה ונעלמים במחצית השנייה. במועדון כזה אתה לא נשאר מאחור ומקווה שזה מספיק טוב. זה לא מה שאנחנו רוצים".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כרגע סיכוייו לסיים את העונה קלושים. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא משתכנעים מהתירוצים של סולשיאר וחלקם קוראים לפטר את המאמן. אחד מהם כתב: "הופעה מביכה, אין שום דבר להתגאות בו". אחר צייץ: "לפטר את אולה, זה מביך. השחקנים צריכים לתת את המשכורת השבועים שלהם לשחקנים של רוצ'דייל".

כבר הרבה שמות הוזכרו כמועמדים להחליף את סולשיאר במועדון הענק ממנצ'סטר. ארסן ונגר הוא לא אחד מהם אך אתמול הוא התראיין והתייחס לאפשרות של משרה שכזו: "מנצ'סטר יונייטד היא משרה חלומית לכל מאמן. יש ליונייטד סגל טוב, אבל לדעתי הם צריכים להתחזק".

ונגר לא חסך בביקורת מסולשיאר כשאמר: "לקבוצה הזו אין תבנית משחק, אין תבנית של לחץ. יש קבוצה שצריכה להיות מאומנת ולהתפתח". כשנשאל האם הוא יהיה מעוניין בג'וב של סולשיאר, אמר: "כמו שאמרתי, יונייטד היא משרת החלומות עבור כל מאמן. לי יש ביטחון, ויש לי אומץ שדרוש למשרה הזו".

עוד בוואלה!

גביע הליגה האנגלי: ליברפול וצ'לסי טיילו, יונייטד שרדה, ווסטהאם הושפלה

לכתבה המלאה
ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
פוזל למשרה הבאה? ארסן ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully