וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: ליברפול וצ'לסי טיילו, יונייטד שרדה, ווסטהאם הושפלה

הארווי אליוט הפך לשחקן הצעיר אי פעם בהרכב אלופת אירופה, שגברה 0:2 על MK דונס. הבלוז הפציצו 1:7 על גרימבסי, השדים האדומים נזקקו לפנדלים מול רוצ'דייל, הפטישים הובכו עם 4:0 באוקספורד

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס פרסי השנה של פיפ"א

הסיבוב השלישי בגביע הליגה באנגליה נמשך הערב (רביעי) עם שמונה משחקים נוספים, כשבמוקד טיפסו ליברפול (0:2 על MK דונס) וצ'לסי (1:7 על גרימבסי) לשלב הבא. ווסטהאם הודחה אחרי תבוסה משפילה 4:0 באוקספורד, בעוד מנצ'סטר יונייטד נזקקה לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה כדי להכניע את רוצ'דייל.

שחקני ליברפול חוגגים עם ג'יימס מילנר. רויטרס
עשה היסטוריה. הארווי אליוט חוגג עם מילנר/רויטרס

MK דונס - ליברפול 2:0

אלופת אירופה עברה בשלום את המפגש עם המדורגת 15 בליג 1 על אף ההרכב הצעיר שהעלה יורגן קלופ ובו ילד הפלא הארווי אליוט, שבגיל 16 ו-174 הפך לשחקן הצעיר ביותר שעולה בהרכב המרסיסיידרס. הקשר המוכשר מחזיק גם בשיא נוסף - השחקן הצעיר ביותר בתולדות הפרמיירליג, שיא אותו קבע כשעוד שיחק בפולהאם אשתקד, בגיל 16 ו-30 יום. ג'יימס מילנר קשישא ניצל שגיאה גדולה של השוער המארח וכבש ראשון בדקה ה-41, בדקה ה-69 עבר לתפקיד המבשל והגביה לראשו של קי-יאנה הובר בן ה-17, שהתכבד בשער בכורה בבוגרים.

שחקני צ'לסי חוגגים עם רוס בארקלי. רויטרס
קלי קלות. צ'לסי חוגגת/רויטרס

צ'לסי - גרימבסי 1:7

פרנק למפארד חילק את הדקות בין מרבית שחקני הסגל שלו, ובכל זאת זה הלך קל מאוד מול המדורגת תשיעית בליג 2. רוס בארקלי (4), מישי בטשואיי (7, 86), פדרו (43, בפנדל), קורט זומא (56), ריס ג'יימס (82) וקאלום האדסון-אודוי (89) כבשו, מת'יו גרין רק צימק מנגד (19).

לוק מאת'סון בן ה-16 שחקן רוצ'דייל אחרי שער נגד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שער של הילד לא הספיק. מאת'סון בן ה-16/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - רוצ'דייל 4:5 (בפנדלים, אחרי 1:1 בזמן החוקי)

וואו, כמה קשה זה הלך לשדים האדומים. על אף שפתח עם פול פוגבה, ג'סי לינגארד ואחרים, ראה אולה גונאר סולשיאר את שחקיו מקרטעים ונזקקים לדו-קרב פנדלים כדי לצלוח את המפגש הקשה עם המדורגת 17 בליג 1. מייסון גרינווד כבש ראשון (68), לוק מאת'סון בן ה-16 הדהים כשהשווה (76), אולם מהנקודה הלבנה הצליח סרחיו רומרו להציל פעם אחת, וזה הספיק. דניאל ג'יימס כבש את הפנדל המכריע.

שחקני אוקספורד חוגגים. רויטרס
הסנסציה של היום. אוקספורד חוגגת/רויטרס

אוקספורד - ווסטהאם 0:4

ההפתעה של הערב הגיעה מכיוון המדורגת 12 בליג 1, שהיממה את הפטישים ולא סתם הדיחה את מנואל פלגריני ושחקניו, אלא ממש השפילה אותם. אליוט מור (55), מאט טיילור (71), טאריק פוסו (84) ושנדון באפטיסטה (90) ניצחו על החגיגה הגדולה.

משחקים נוספים:

שפילד יונייטד - סנדרלנד 1:0
לסנדרלנד: מקס פאוור (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully