וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן שמטה יתרון הפסידה 2:1 בטורינו

פיונטק העלה את הרוסונרי ליתרון (18), אבל צמד של בלוטי (72 ו-76) והחמצות של קסייה ופיונטק השאירו את הנקודות בבית

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור החמישי בסרייה A ננעל הערב (חמישי) עם המשחק בין טורינו למילאן. הרוסונרי כבר הובילו והרגישו שהם בדרך לניצחון, אבל אז הגיע אנדראה בלוטי, כבש פעמיים והנחיל להם כבר הפסד שלישי בחמישה מחזורים בלבד עם 1:2. טורינו עלתה אל המקום השישי עם תשע נקודות, בעוד מילאן המאכזבת רק במקום ה-13 עם שש נקודות.

מילאן פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-18. רפאל לאאו הוכשל ברחבה בצורה די רכה על ידי לורנצו דה סילבסטרי. קשישטוף פיונטק בעט פנימה וסידר לרוסונרי 0:1. טורינו הצליחה לאזן בדקה ה-73. אנדראה בלוטי קיבל מתומאס רינקון, פרץ ובעט לא הכי טוב, אבל ג'אנלואיג'י דונארומה הדף לתוך שערו הוא וזה 1:1. השוער המחליף של מילאן, פפה ריינה, השתולל על הספסל וספג כרטיס אדום. בספסל של האורחת טענו שהמהלך החל אחרי עבירה על שחקן שלהם ולכן היה צריך להיפסל, אולם בדיקת ה-VAR השיבה את פניהם ריקם. בלוטי השלים את המהפך כעבור ארבע דקות בלבד כשהגיע ראשון להדיפה של דונארומה, לא השתלט טוב אבל הצליח להגיב עם מספרת פנימה מקרוב וקבע 1:2.

בדקה ה-93 פרנק קסייה היה קרוב לאזן כשעצר את הכדור טוב, השכיב את השומר שלו, אבל בעט מחמישה מטר לשמיים. החמצה ענקית. מילאן הגיעה לעוד מצב ענק בדקה ה-95 (שהגיע בעצמו אחרי החמצה ענקית של סימונה זאזה בצד השני), אבל פיונטק נעצר אצל סלבאטורה סיריגו עם נגיחה מקרוב. הצלה ענקית של השוער הוותיק.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו. GettyImages
בלוטי חוגג צמד נוסף/GettyImages
קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. GettyImages
לא לפתיחה הזו קיוותה מילאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully