וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נצטרך להיות מרוכזים יותר כדי לנצח את ירושלים"

26.9.2019 / 23:23

מאמן מכבי תל אביב מוכן לגמר גביע ווינר אחרי הניצחון מול נהריה: "צריכים ללמוד מהמשחק הזה כדי להשתפר". פרנקו: "לאורך כל המשחק היה חסר לנו שנשחק טוב"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לגמר גביע ווינר. הצהובים שיחקו בהילוך ראשון וניצחו 65:76 את עירוני נהריה בחצי הגמר כשסקוטי ווילבקין מוביל אותם עם 14 נקודות, טאריק בלאק קלע 13 ועומרי כספי הוסיף 11

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק טיפוסי לליגה הישראלית, אינטנסיבי ואגרסיבי. ההגנה שלנו הייתה טובה מאוד, מבחינה התקפית לא קיבלנו את ההחלטות הנכונות בחלק מהמהלכים. היינו קצת איטיים בקבלת ההחלטות. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה כדי להשתפר".

על טאריק בלאק אמר ספרופולוס: "אנחנו יודעים שטאריק בלאק יכול לשחק טוב מאוד, הוא חשוב לקבוצה ואנחנו שמחים שהצלחנו להשאיר אותו". לקראת הגמר מול הפועל ירושלים: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר נגד הפועל ירושלים. במחצית הראשונה לא היינו מספיק מרוכזים, במחצית השנייה הצלחנו לבנות איזשהו יתרון והצלחנו לשמור עליו".

סנטר מכבי תל אביב טאריק בלאק אמר: "קיבלתי מכה וחבלה במהלך המחצית הראשונה, אבל אני בסדר. עשיתי מה שאני יכול לעשות כדי לעזור לקבוצה לנצח. אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה להשיג את הניצחון. היו לנו הרבה משחקים בקדם העונה, אז אנחנו מנסים ללמוד מזה לקראת העונה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
מקווה שהקבוצה שלו תלמד מהמשחק הזה ותשתפר. ספרופולוס/קובי אליהו

מאמן הקבוצה המפסידה דני פרנקו אמר בסיום: "לאורך כל המשחק היה חסר לנו שנשחק טוב, לא נכנסנו למשחק טוב באופן יחסי למשחקים ששיחקנו עד עכשיו. ידענו למצוא עד היום את הקצב במהלך המשחק. אני לא מסתכל על התוצאה, זה פחות חשוב, יותר חשוב שנרגיש בנוח על המגרש. עשינו מאמץ גדול, יש לנו קבוצה לוחמת ועיקשת, בגלל זה המשחק היה ברובו בהישג יד. באנו למשחק הזה שלדומיניק וולטרס יש פציעה בשורש כף היד, והדבר הכי טוב שקרה שהוא לא החמיר את הפציעה. קיוותי שנשחק יותר טוב היום, אבל גם במשחק כזה היינו תחרותיים, שמרנו, חוץ מ-2-3 פוזשנים שאיבדנו ריכוז וקיבלנו סלים בצבע. אני נותן לשחקנים הרבה קרדיט על הלחימה. יש הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה, ונעשה טעות אם נתייחס לזה ששיחקנו נגד מכבי תל אביב."


מאמן הסגולים התייחס לקלע המוביל של קבוצתו: "גם לאיגור היו משחקים טובים מאלה. כל עוד ששיחקנו קבוצתי ובשליטה, זה עוזר לו. כשהמשחק נהיה בלאגן, אז באופן טבעי, זה יותר קשה לו. יש לנו שיטת משחק מסוימת, שהיום באה פחות לידי ביטוי. אנחנו צריכים את איגור רענן וחד".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 65:76 את עירוני נהריה ועלתה לגמר גביע ווינר

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
יש לו קבוצה לוחמנית ועיקשת. דני פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully