וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 65:76 את עירוני נהריה ועלתה לגמר גביע ווינר

הצהובים אמנם נראו כבויים בחלקים גדולים של המשחק, אבל זה הספיק להם כדי לגבור על החבורה הלוחמנית של דני פרנקו ולעלות לגמר, שם יפגשו את הפועל ירושלים למשחק מסקרן על התואר הראשון של העונה

מנהלת ליגת העל בכדורסל

מכבי תל אביב ניצחה היום (חמישי) את עירוני נהריה 65:76 ועלתה לגמר גביע ווינר, שם תפגוש את הפועל ירושלים שהדיחה את עירוני נס ציונה מוקדם יותר הערב. הצהובים היו רחוקים מהיכולת שהראו ברבע הגמר נגד הפועל תל אביב, ובכל זאת הצליחו לגבור על החבורה הלוחמנית של דני פרנקו, שלא עשתה להם חיים קלים, אבל איבדה 17 כדורים במהלך המשחק וגם היא היתה מבולבלת ומפוזרת. סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק ועומרי כספי בלטו אצל המנצחת, ג'ף אדריאן, איגור קולשוב ואיתי שגב הובילו את נהריה. הגמר מול הפועל ירושלים יתקיים ביום שבת הקרוב בשעה 20:45 באולם בחולון.

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בלאק היה דומיננטי מתחת לסל/קובי אליהו

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם שני אסיסטים של כספי לבלאק, שקלע את כל הנקודות של מכבי במשך הדקה הראשונה, ושלושה איבודי כדור רצופים של נהריה, 0:5 לצהובים. איתי שגב קלע את כל ארבע הנקודות של נהריה בארבע דקות משחק, סקוטי ווילבקין עם חמש נקודות משלו העלה את הצהובים ליתרון 4:12. שלשה וזריקות עונשין של דומיניק ווטרס צימקו את הפער, 16:11. לנהריה אין תשובה לגבוהים של מכבי תל אביב, הפעם זה אותלו האנטר שסיים מהלך קבוצתי עם שתי נקודות קלות, 15:21. בסיום הרבע, לוח התוצאות הראה 16:22 לטובת הצהובים.

חמש נקודות של קולשוב פתחו את הרבע השני, ונהריה הביאה יותר עזרה בצבע כדי לחסום את האנטר, 21:22 לטובת הצהובים. שתי הקבוצות הרבו להחטיא, כאשר מכבי לא מצליחה לקלוע שלוש דקות ועשרים שניות בתוך הרבע. יובל זוסמן הוא זה שקטע את הבצורת עם השלשה השנייה של מכבי משבעה ניסיונות, 28 אחוזים מטווח זה בלבד. נקודות של ג'ף אדריאן וקליעות עונשין מוצלחות של קולשוב הורידו את היתרון הצהוב לנקודה בלבד, 26:27. דומיניק ווטרס ענה בשלשה לנקודות של ווילבקין ובלאק ושמר את נהריה צמודה לאלופה, אך שלשה של ג'ייק כהן 36 שניות לסיום המחצית הגדילה את היתרון של מכבי, 29:34. בסיום המחצית מובילים הצהובים 31:34.

עוד בוואלה!

כרם משעור מצטרף לאימוני הפועל ירושלים

לכתבה המלאה

אדריאן קלע את ארבע הנקודות הראשונות של הסגולים במחצית השנייה, וגם שגב תרם עוד שתיים. מנגד, ג'ייק כהן קלע שלשה, והמשחק ב- 37:37. נקודות של וולטרס, שעלה מהספסל ושיפר את משחק ההתקפה של הצהובים ושלשה של ווילבקין העלו את מכבי לתשע נקודות יתרון, 37:46. נהריה לא הצליחה לקלוע יותר מארבע דקות, אך הצהובים גם לא היו במיטבם כדי לנצל זאת ולא הצליחו להגדיל את היתרון. אחרי זריקות עונשין של האנטר, מכבי תל אביב מובילה 42:51. עבירות רבות שמבצעת מכבי מותירות את נהריה במשחק, כאשר הסגולים לא הצליחו לקלוע סל שדה במשך שבע דקות עד שטוני גפני קלע שלשה, ואחריו גם קולשוב עם שתי שלשות רצופות הורידו את נהריה למחצית בפיגור קטן, 52:55.

דני אבדיה עלה לראשונה על לוח התוצאות דקה וחצי בתוך הרבע הרביעי וקבע 54:59 למכבי תל אביב. לנהריה 11 כדורים חוזרים בהתקפהמול ארבעה בלבד של מכבי תל אביב, אחד מהם אדריאן ניצל כדי לצמצם את היתרון הצהוב, 56:61. זוסמן העלה את מכבי ליתרון דו ספרתי עם השלשה השנייה שלו הערב, רגע לפני שווטרס ביצע עבירה בלתי ספורטיבית ויצא בחמש עבירות, 4:47 דקות לסיום. המשחק התנהל בעצלתיים מנקודה זו, כאשר בסיומו מכבי מנצחת 65:76

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין (14), טאריק בלאק (13), עומרי כספי (11), אותלו האנטר וג'ייק כהן (7 כ"א).

קלעו לנהריה: איגור קולשוב (16), ג'ף אדריאן (15), איתי שגב (11), דומיניק ווטרס (9)

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן עירוני נהריה טראוויס ווריק. קובי אליהו
בדרך לגמר? ווילבקין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully