וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה ברצאלי חוזר ליובנטוס, ישמש כמנהל טכני

הבלם שפרש עם תום העונה שעברה יעבוד בצמוד למאוריציו סארי. הגברת הזקנה תומכת בכריסטיאנו רונאלדו במאבק עם פיפ"א

עריכת וידאו: מתן חדד

בסיום העונה שעברה פרש אנדראה ברצאלי ממשחק, וכעת הוא חוזר ליובנטוס. הגברת הזקנה הודיעה היום (רביעי) כי בלם העבר האהוב מצטרף לצוות הניהולי של המועדון, ישמש כמנהל טכני ויעבוד בצמוד למאוריציו סארי. ברצאלי בן ה-38 רשם 281 הופעות עבור הגברת הזקנה מ-2011 ועד 2019 וסייע לה לזכות בשמונה אליפויות איטליה רצופות.

יובנטוס תומכת בכריסטיאנו רונאלדו אחרי שלא נבחר לשחקן השנה של פיפ"א והפרס הוענק ליריבו המושבע ליאו מסי. "אנחנו מכבדים את מסי, אבל אין ספק שרונאלדו היה ראוי להיבחר לשחקן השנה", אמר אמש (שלישי) המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י אחרי שניצחון קבוצתו 1:2 על ברשיה נדחק לשוליים, וכוכבו הפורטוגלי שנעדר מהמשחק בשל פציעה שוב גנב את הכותרות.

פראטיצ'י הוסיף ואמר ש"האמנו שאחרי כל מה שקרה השנה, אחרי שרונאלדו זכה בליגת האומות עם פורטוגל, הצעיד את יובנטוס לזכייה בליגה האיטלקית ובגביע האיטלקי - אחרי כל זה היינו בטוחים שהוא יזכה בפרס. הופתענו מאוד שזה לא קרה".

במקביל, מדווחים ב"סאן" האנגלי על "החרפת המאבק בין רונאלדו לפיפ"א". לטענת הצהובון, רונאלדו "מרגיש פגוע מאוד מאי הבחירה בו", מה שבא לידי ביטוי בכך שלא נכח בטקס ואף העלה בזמן שהטקס התקיים פוסט אינסטגרם עם משמעות נסתרת. ב"סאן" טענו שבפיפ"א זועמים על אי ההתייצבות של רונאלדו לטקס - אותה תירצו ביובנטוס בפציעה שלו - והוסיפו ש"פיפ"א כל כך כעסה, שהיא סירבה להקריא את שמו במהלך הערב, למרות שהוא נכלל בהרכב של שחקני השנה".

אמש ניצחה כאמור יובנטוס 1:2 את ברשיה, אחרי שחזרה מפיגור 1:0. בסיום נשמע מיראלם פיאניץ' מודאג, על אף הניצחון. "חבל שספגנו כל כך מוקדם במשחק, וחבל שאחרי המהפך לא כבשנו עוד שער וגמרנו את המשחק. יש לנו נטייה לא להכריע משחקים העונה ואסור שזה יקרה בהמשך, כי זה עוד יתנקם בנו", אמר.

עוד בוואלה!

רונאלדו ביטל את הגעתו לטקס ברגע האחרון, בפיפ"א זועמים

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו קורא ספר בזמן טקס שחקן השנה של פיפ"א. מתוך האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו, צילום מסך
פיפ"א מגיבה. רונאלדו קורא ספר בזמן הטקס של פיפ"א, אולי במחאה על אי בחירתו לשחקן השנה/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully