וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס שוב חזרה מפיגור, וניצחה 1:2 את ברשיה ובאלוטלי

הגברת הזקנה שוב נאלצה להשלים מהפך מול עולה חדשה, ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה. רונאלדו קיבל מנוחה. תיקו מאופס בין ורונה ואודינזה

פרומו לראיון עם רונאלדו

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בראיון

יובנטוס צלחה הערב (שלישי) מוקש לא פשוט כשניצחה 1:2 את העולה החדשה ברשיה בביתה ללא כריסטיאנו רונאלדו שסבל מפציעה קלה. מדובר בעוד ניצחון דחוק של האלופה האיטלקית, שאת כל ניצחונותיה העונה בליגה ניצחה בהפרש של שער אחד. המארחת עלתה עם מאריו באלוטלי בהרכב, לאחר שהאחרון סיים עונש השעיה ממושך, אך החלוץ לא הצליח לעזור לקבוצתו לחלץ נקודות במשחק בו הובילה בדקה הרביעית, אך שמטה את היתרון. במשחק מוקדם ורונה סיימה ב-0:0 ביתי מול אודינזה.

מיראלם פיאניץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
שער נהדר. פיאניץ'/רויטרס

ברשיה - יובנטוס 2:1

כבר בדקה הרביעית ברשיה היממה את הגברת הזקנה, כשאלפרדו דונארומה פרץ לרחבה וירה מכ-14 מטרים כדור חזק שניתז מכפפותיו של שצ'סני היישר לרשת. יובנטוס לחצה את שערה של הביאנקואזורי ובדקה ה-40 הצליחה להשוות כשג'ון צ'נסלור דחק שער עצמי לאחר כדור קרן תועה שנבעט על ידי דיבאלה.

המחצית השנייה נפתחה בסימן לחץ כבד של יובה ששלחה קדימה הרבה כלים על מנת להפוך את התוצאה. גונסאלו היגוואין סחט הצלה גדולה משוערה של ברשיה, ג'סי ג'ורונן. שמונה דקות לאחר מכן, בדקה ה-63, הגיע הרגע של מיראלם פיאניץ' כאשר כדור שנבעט בבעיטה חופשית חזר אליו מהחומה, ובלי להתבלבל שלח הבוסני פצצה מהאוויר היישר לפינת שערו של ג'ורונן שקבע 1:2 ליובנטוס.

שחקן ברשיה מריו באלוטלי. GettyImages
לא הצליח לסייע לקבוצתו. באלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully