וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "כרגע אנחנו לא נראים כמו קבוצה"

24.9.2019 / 21:28

מאמנה של חולון מודאג לאחר משחק ההפסד לנהריה ברבע גמר גביע ווינר. שמחון: "לא משחקים מספיק טוב ביחד". פרנקו: "הסגל בנהריה הוא מהטובים שאימנתי"

מנהלת הליגה בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של עירוני נהריה על הפועל חולון

לא כך רצתה לפתוח הפועל חולון את עונת המשחקים 2019/20. הקבוצה הציגה היום משחק נרפה ברבע גמר גביע ווינר, והפסידה 88:77 לנהריה. הצפוניים נטלו את השליטה במשחק החל מהרבע השני, ביצעו את הוראותיו של פרנקו מבלי להביט לאחור ובסיום יצאו כשידם על העליונה עם כרטיס לחצי הגמר.

מאמנה של חולון, שרון דרוקר התייחס בסיום למשחקה של קבוצתו שנראה לפרקים נטול אנרגיות: "אפשר להפסיד, ומותר להפסיד, ברבע השלישי היינו עם אנרגיה וחזרנו למשחק. אני לא חושב שצריך לייפות דברים, אנחנו רואים את הבעיות כבר די הרבה זמן, אנחנו צריכים להיות ישרים עם עצמנו, לבדוק מה הבעיות כמה ולמה, גם השחקנים, בטח אני", אמר המאמן המאוכזב. "סף השבירה היה מאוד נמוך בעיניי. כששיחקנו עם שחקנים של אנרגיה ונשמה, זה נראה אחרת, אבל ככה צריכה להראות כל הקבוצה. אנחנו בחבלי לידה, נבדוק את עצמנו. אמרתי לכל שחקן שצריך להסתכל במראה, לראות מה לא בסדר. נכון שאלה שחקנים שמשחקים פעם ראשונה בארץ, אבל הם לא משחקים מהיום, כל אחד צריך להבין מה לא בסדר. אנחנו לא רואים את זה באימונים שהשחקנים לא רוצים. כרגע זה לא נראה שאנחנו קבוצת כדורסל, למעט דקות מועטות".

עמית שמחון: "אני לא חושב שלעייפות יש משקל פה. זו קבוצה חדשה, אני לא מרגיש שיש בעיה של רצון. אנחנו צריכים להראות יותר טוב, אנחנו לא משחקים מספיק טוב ביחד. צריך להגיע לעונה ביחד, מחוברים, להלחם אחד בשביל השני, זה עוד לא קורה עד עכשיו, נעשה הכל כדי שזה יקרה עד המשחק הראשון".

שרון דרוקר מאמנה של הפועל חולון. ברני ארדוב
לא אוהב את סף השבירה הנמוך בקבוצה. שרון דרוקר/ברני ארדוב

מאמן נהריה, דני פרנקו נשמע מרוצה מהמשחק שהפגינו שחקניו ואמר: "יש לנו התלכדות של חבר'ה שמאוד מפרגנים, מאוד נהנים להיות ביחד, יש לנו אווירה טובה בקבוצה. הנהלה שמאוד תומכת. כל העיר סביב הקבוצה. נהריינים שיגיעו למשחקים שלנו העונה יהנו. אני לא יכול להבטיח ניצחונות בכל משחק, אבל יש לנו קבוצה טובה, לוחמת, שומרת, עם איי קיו כדורסל טוב - מהטובות שאימנתי. יש לנו גם דברים לא טובים, אבל מנסים לטשטש אותם ולהסתיר אותם".

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
"נהריינים שיגיעו למשחקים שלנו העונה יהנו". דני פרנקו/ברני ארדוב

על המשחק אמר המאמן המנצח: "התפתח היום משחק לא בדרך שאנחנו רגילים אליה, הרבה שחקנים לא נכנסו טוב למשחק, אבל ידעו להרים את עצמם תוך כדי המשחק. אני מאוד נהניתי, מאוד נהנה לעבוד איתם. אני יודע שזה טרום עונה, גביע ווינר הזה הוא לא באמת מדד, אבל נותן אינדיקציה למה אנחנו יכולים לעשות. הבעיה היחידה שהניצחונות האלה לא נותנות אפילו נקודה למשחק הליגה הראשון באילת".

על ג'ף אדריאן שהצטרף בקיץ לנהריה אמר פרנקו: "אני לא עשיתי כלום עם אדריאן, יש לי עוד דרך ארוכה ללכת. הוא היה נחוש מאוד לבוא, רצה את ההזדמנות, הוא בא לקראת המועדון. כל מי שהיה בקבוצה היה בעדו ובעד לתת לו צ'אנס. לא קל לו, אבל לא קל בעסק הזה. שום דבר לא בא בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully