וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "נשים העונה דגש על ההגנה", זילברשטיין: "לימונד עובד כמו בן 18"

23.9.2019 / 23:30

הפועל ירושלים (70:95 על הפועל באר שבע) ועירוני נס ציונה (76:86 על הפועל אילת) ייפגשו בחצי גמר גביע ווינר. רמי הדר מתכונן לשינויים פרסונליים בסגל, אריק אלפסי מבקש לשכוח מהעונה שעברה

מנהלת ליגת העל בכדורסל

הפועל ירושלים ועירוני נס ציונה ייפגשו בחצי הגמר הראשון של גביע ווינר, ביום חמישי ב-18:45 בחולון, לאחר שצלחו הערב (שני) ללא תקלות מיותרות את שלב רבע הגמר. ירושלים הביסה את הפועל באר שבע 70:95, בעוד נס ציונה ניצחה את הפועל אילת 76:86.

"נרצה לשים העונה יותר דגש על ההגנה", סיפר מאמן ירושלים, עודד קטש, "ואני מרוצה מהרבה דקות שלנו בצד הזה. באנו מוכנים לאגרסיביות של באר שבע, וידענו לשמור על שקט ולהיכנס לתרגילים שלנו. לא פשוט לשחק נגד קבוצות של רמי הדר, שלוחצות במשך 40 דקות, אבל היינו חכמים והגענו לזריקות טובות. חלק גדול מהנקודות שקלענו הגיע מהגנה טובה, וזה מאוד חשוב. אנחנו בשלבים התחלתיים, אבל 26 אסיסטים מראים ששיחקנו כדורסל קבוצתי".

רביב לימונד עירוני נס ציונה מול רפי מנקו הפועל אילת. קובי אליהו
סחף את נס ציונה. לימונד/קובי אליהו

מאמן באר שבע, רמי הדר: "נפגשנו עם הרבה בעיות שיש לנו, אבל אני מאמין בקבוצה הזאת. יש לנו בעיה משמעותית בעמדת הפאוור פורוורד בשני צידי המגרש, ואנחנו צריכים לפתור אותה פרסונלית. אנחנו רזים בעומק, ויש לנו כרגע שני ישראלים בכירים, שאחד מהם לא משחק. הפועל ירושלים הייתה טובה יותר מאיתנו בכל פרמטר.

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין, סיכם את ניצחון קבוצתו: "נהנינו ממחצית ראשונה מצוינת, שהסתיימה ביחס אסיסטים/איבודים של 3:14, אבל במחצית השנייה היינו על 11:6. זה לא צריך לקרות. היינו נמהרים בהתקפה, הפסקנו לשמור, אבל כשההפרש ירד לחד ספרתי ידענו להתעשת ולשפר את רמת הביצוע".

בנוגע לרביב לימונד, שקלע 19 נקודות באולם שהיה ביתו בשנים האחרונות, אמר זילברשטיין: "הוא בא לכל אימון, עובד קשה ודוחף את עצמו כמו ילד בן 18. אני מאוד אוהב את זה, כי הוא מדביק אחריו את האחרים".

מאמן אילת, אריק אלפסי: "קשה מאוד להשוות את העונה הקודמת לעונה הזאת. היה סגל מלא, דברים התחברו, ואנחנו רואים איפה הזרים מאז נמצאים היום. לקחנו הימורים בגלל התקציב הלא גבוה שיש לנו, וצריך לתת להם את הזמן להתאקלם ואז לבחון את היכולת שלהם".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים הביסה את הפועל באר שבע 70:95 ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully