וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר נותרה מושלמת, קליארי הפתיעה את נאפולי בחוץ

הנראזורי ניצחו 0:1 את לאציו וחזרו לפסגה, בעוד סגנית האלופה ספגה בדקה ה-88 והפסידה 1:0 בבית. הפסד גם לרומא, ניצחון בכורה לפיורנטינה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור החמישי בסרייה A האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם חזרתה לפסגה של אינטר, שנותרה מושלמת בזכות 0:1 ביתי על לאציו. קליארי הדהימה את נאפולי עם 0:1 בחוץ, רומא הפסידה 2:0 לאטאלנטה ופיורנטינה חגגה בשעה טובה ניצחון ראשון.

דנילו ד'אמברוסיו שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
כמו שאנטוניו קונטה אוהב. דנילו ד'אמברוסיו חוגג/רויטרס

אינטר - לאציו 0:1

אנטוניו קונטה ממשיך להשקיף על יובנטוס מלמעלה והנראזורי עם מאזן מושלם גם בסיום המחזור החמישי. סמיר הנדאנוביץ' ציין את הופעתו ה-300 במדי אינטר בכל המסגרות עם עוד שער נקי, כולל שתי הצלות גדולות מול חואקין קוראה ואחת מול באסטוס. עוד לפני כן, קונטה קיבל טעימה מסוג השערים שהוא הכי אוהב: המגן השמאלי כריסטיאנו ביראגי הרים מצד אחד והמגן הימני דנילו ד'אמברוסיו התגנב מאחורי ג'וני הספרדי ונגח פנימה בדקה ה-23. הנדאנוביץ' ותומאס סטראקושה דאגו שהתוצאה לא תשתנה. אינטר עם הפרש שערים 1:10 ועם 15 נקודות מתוך 15, לאציו עם שבע נקודות במקום השמיני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
ערב מתסכל. דריס מרטנס/רויטרס

נאפולי - קליארי 1:0

אחרי שבעה ניצחונות רצופים במפגשיה עם הקבוצה מסרדיניה, נאפולי נעצרה ונחלה הפסד מפתיע - השני שלה העונה והראשון מול קליארי בסן פאולו מאז אוגוסט 2007. דריס מרטנס (113 שערים) רצה להתקרב לדייגו מראדונה (115) אבל לא הצליח להכניע את רובין אולסן, שעמד בפרץ מול שמונה איומים על המסגרת שלו ונהנה גם מקצת מזל כששער של לורנצו אינסינייה נפסל ופרננדו יורנטה המחליף החמיץ מקרוב. בדקה ה-88 הגיעה העקיצה הגדולה, כשנהיטן נאנדס הרים מימין ולוקאס קסטרו נגח פנימה, באיום הראשון של האורחת למסגרת. קאלידו קוליבאלי הורחק דקה לאחר מכן וקליארי נצמדה למארחת בזכות ניצחון שלישי ברציפות.

שחקן רומא כריס סמולינג. GettyImages
הופעה מאכזבת של הג'אלורוסי. סמולינג/GettyImages

רומא - אטאלנטה 2:0

רצף שלושת הניצחונות בכל המסגרות הגיע לסיומו עם הפסד מאכזב, ושימו לב לרצף שעדיין נמשך: הג'אלורוסי לא ניצחו את אטאלנטה זה משחק בית שישי ברציפות. דובאן ספאטה כבש בבעיטה חזקה מתוך הרחבה בדקה ה-71, מארטן דה רון הכפיל בדקה ה-90 אחרי יציאה רעה של פאו לופס. אחרי תבוסה 4:0 בידי דינמו זאגרב בליגת האלופות ו-2:2 עם פיורנטינה בליגה, הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני חוזרת למסלול הניצחונות.

פרנק ריברי שחקן פיורנטינה עם מאמנו וינצ'נזו מונטלה. GettyImages
יכולים לחייך. פרנק ריברי עם וינצ'נזו מונטלה/GettyImages

פיורנטינה - סמפדוריה 1:2

אחרי 18 משחקי ליגה ללא ניצחון, הרצף הכי ארוך של המועדון מאז 1938, פיורנטינה סוף כל סוף אספה שלוש נקודות. זה קרה לווינצ'נזו מונטלה דווקא מול הקבוצה בה כיכב כשחקן ועבד גם כמאמן, ועל חשבון אוזביו די פרנצ'סקו ששיחק לצדו ברומא. פרנק ריברי, שחגג שער בכורה ביום ראשון מול אטאלנטה, בישל הפעם עם הרמה מצד שמאל לבלם הארגנטינאי חרמן פסלה שנגח פנימה בדקה ה-31. בלם דרום אמריקאי אחר, הקולומביאני ג'ייסון מוריו, הותיר את סמפדוריה ב-10 שחקנים עם צהוב שני בדקה ה-54 ופדריקו קייזה ניצל את החיסרון המספרי כדי לסגור עניין במתפרצת בחלוף שלוש דקות ולשבור בצורת של 1,070 דקות. פדריקו בונאצולי המחליף רק צימק (79) ולא מנע את ירידתה של סמפדוריה למקום האחרון.

משחקים נוספים

גנואה - בולוניה 0:0

פארמה - ססואולו 0:1
לפארמה: מהדי בוראביה (עצמי, 95)

ספאל - לצ'ה 3:1
לספאל: פרנצ'סקו די פרנצ'סקו (17). ללצ'ה: מרקו מנקוזו (11 ו-71 בפנדלים), מרקו קלדרוני (47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully