וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ברצלונה מאבדים אמון בארנסטו ואלוורדה: "משהו מוזר קורה בחדר ההלבשה"

בספרד טוענים שהקרדיט של השחקנים במאמן אוזל: "הוא לא מצליח להתחבר לכוכבים, במיוחד לא למסי". ראקיטיץ' מחוץ לסגל לויאריאל, ואלוורדה: "אפשר לצאת מהמשבר באותה מהירות בה נכנסנו אליו". סוארס התעמת עם הקוון: "אתה חתיכת ז**"

עריכה: מתן חדד

גוברות הביקורות על ארנסטו ואלוורדה, גם בתוך ברצלונה. בספרד מדווחים הבוקר (שני) על אי אמון במאמן גם בחדר ההלבשה של הקבוצה, ועל בעיות ביחסים בינו לבין הכוכבים.

"משהו מוזר קורה בחדר ההלבשה. הקבוצה משחקת בחוסר אגרסיביות משונה, לא יוצרת מצבים, לא מסוכנת ולא אנרגטית - וזה מתחיל בחדר ההלבשה", צוטט גורם בברצלונה "המקורב לשחקנים", כך על פי ESPN.

גם ב"מארקה" דווח הבוקר על כך ש"הקרדיט של ואלוורדה הולך ואוזל" וצויין ש"אמנם לשחקנים יש חלק גדול באיך שהקבוצה נראית, אבל זו גם אשמתו של המאמן שלא מצליח להתחבר אליהם, במיוחד לא לכוכבים. מערכת היחסים שלו עם מסי לא טובה, אין ביניהם תקשורת".

ליאונל מסי עם מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. AP
יחסים בהפרעה. ואלוורדה עם מסי/AP

כמו כן, טוענים ב"מארקה", "גם השיטה ההתקפית לא עובדת. גריזמן ולואיס סוארס לא נעים מספיק בלי כדור, והמאמן אשם גם בזה באופן יחסי. גם בעונה שעברה היחסים בינו לבין השחקנים היו קרירים, גם אז היו שחקנים שלא האמינו בו, ועם פתיחת עונה כזו, הוא עשוי לשלם את המחיר בקרוב מאוד".

עוד בברצלונה: המתח והעצבים ניכרים היטב גם בהתנהלות של השחקנים. בספרד פרסמו סרטוניו וידאו שמראים איך לואיס סוארס תוקף ומקלל את הקוון אלברטולה רוחאס, ומסנן לעברו מילים קשות. "אתה חתיכת ז**", נראה סוארס מטיח בקוון במקרה אחד, וכעבור כמה דקות פונה בשנית בכעס ומסנן: "אתה חרא שקרן".

עוד בוואלה!

צ'אבי: "חייבים לשכנע את מסי וסוארס להיות מעורבים הגנתית"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס, ברצלונה. צילום מסך
לואיס סוארס, ברצלונה/צילום מסך

במסיבת העיתונאים לקראת משחק הליגה מול ויאריאל הודיעה ואלוורדה שאיבן ראקיטיץ' לא ייכלל בסגל ואמר: "אנחנו חייבים להסתכל קדימה ולשכוח ממה שהיה בגרנאדה, ואנחנו חייבים להשתפר במשחקי החוץ שלנו. במיוחד פה בברצלונה, אנחנו תמיד האור הזרקורים, זו לא הפתעה. אם התוצאות מאכזבות, שמים אליך יותר לב, ככה זה עולם הכדורגל. ניתן להיכנס למשבר במהירות, וניתן גם לצאת ממנו במהירות ואנחנו ממוקדים שלהשיג שש נקודות השבוע - מול ויאריאל מחר ומול חטאפה בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully