וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אקה ספג קריאות בוז מאוהדי ארסנל, אמרי: "רק אני אחליט מתי הוא ישחק"

אוהדי התותחנים קראו בוז לעבר הקפטן כשהוחלף ב-2:3 מול אסטון וילה, המאמן אמר: "הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו ונתמוך בו"

גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. רויטרס
גרניט ג'אקה ספג קריאות בוז/רויטרס

ארסנל אמנם ניצחה אתמול (ראשון) 2:3 את אסטון וילה, אבל הרוחות במועדון שוב סוערות בשל תצוגה חלשה והרבה רגעי חרדה. העולה החדשה עלתה ליתרון משער של ג'יימס מקגין בדקה ה-20 ואיינזלי מייטלנד ניילס הותיר את התותחנים בעשרה שחקנים כשספג צהוב שני בדקה ה-41. למרות זאת ניקולא פפה איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-59, אבל כעבור דקה בלבד ווסלי כבש בצד השני. וילה הלכה אחורה ושילמה כשקאלום צ'יימברס (81) ופייר אמריק אובמיאנג (84) השלימו מהפך וסידרו לארסנל שלוש נקודות.

בדקה ה-72 נרשם אירוע לא נעים כשקפטן ארסנל גרניט ג'אקה הוחלף על ידי ג'ו ווילוק הצעיר וספג קריאות בוז מאוהדי קבוצתו. "אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו ואנחנו צריכים שיעזרו לכל השחקנים", אמר אחרי המשחק המאמן אונאי אמרי, "זו האחריות שלנו להראות את המחויבות שלנו וג'אקה עושה את זה. הוא שיחק טוב מאוד בפרנקפורט ביום חמישי וגם בשבוע שעבר נגד ווטפורד. החלפתי אותו כי הוא שיחק 90 דקות בפרנקפורט ורציתי שחקנים טריים, אבל הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו. הוא מחויב מאוד, הוא משתפר. אני לא מבקש מאנשים לעודד אותו, אבל אני מבטיח לכם שהוא ישיג את הדברים הכי טובים אם האוהדים יעזרו לו.

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
הגן על ג'אקה. אונאי אמרי/רויטרס

"אנחנו מקצוענים, ג'אקה הוא שחקן מנוסה. הוא יודע לקבל ביקורת לפעמים ואנחנו צריכים להיות בוגרים ולהמשיך לעבוד. בשבילי הוא שחקן חשוב ואני אתמוך בו. אני הולך להחליט מתי הוא ישחק ומתי לא, המחויבות שלו וההתנהגות שלו הם תמיד ברמה הכי גבוהה שיש והוא שחקן טוב".

שוער ארסנל ברנד לנו התייחס לשער הניצחון של אובמיאנג ואמר: "הייתה לי את נקודת התצפית המושלמת. מאחור יכולתי לראות את השער, את הבעיטה בדיוק, אני חושב שזה היה כדור קשה מאוד לשוער כי הוא לא ראה את הכדור וזה שער פנטסטי. פייר אמריק הוא בלתי ייאמן והשער היה בלתי ייאמן. הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו כי הוא כובש כמעט בכל שבוע וגם כובש שערים חשובים".

על הניצחון עצמו אמר השוער הגרמני: "אני חושב שהניצחון הראה שיש לנו הרבה איכות מבחינה מנטאלית. דיברנו בחדר ההלבשה במחצית ואמרנו שאין לנו מה להפסיד. היינו בפיגור 1:0 ועם עשרה שחקנים בלבד, אמרנו שנילחם והצלחנו להגיב בצורה נהדרת. בסופו של דבר היו לנו המון מצבים והגיע לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully