וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שוברת שיאים, קלופ: "ישנתי טוב מאוד אחרי ה-0:8 של סיטי"

אלופת אירופה פתחה עונה שנייה ברציפות עם שישה ניצחונות, המאמן: "מאוד אוהב לראות את מה שאנחנו עושים". ומה השיא הבא?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: יורגן קלופ

ליברפול המשיכה הערב (ראשון) את פתיחת העונה הנפלאה שלה ושמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון חוץ 1:2 על צ'לסי במחזור השישי בפרמיירליג. הקבוצה של יורגן קלופ ניצבת במקום הראשון בפער של חמש נקודות מהשנייה בטבלה מנצ'סטר סיטי.

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק חשף קלופ את הסיבה לחילוף של סאדיו מאנה, שהעלה תהיות בקרב האוהדים: "הוא קיבל מכה חזקה, הוא בסדר אבל חילוף היה הכרחי. המשחקים עם צ'לסי תמיד אגרסיבים וזה חלק מהמשחק".

קלופ התייחס לשמינייה של מנצ'סטר סיטי והודה: "ראיתי הכול. בהתחלה ראיתי רק תקציר של שתי דקות ו-50 שניות, היו להם שמונה שערים ועוד שתי קורות. הייתי צריך לראות את זה שוב באורך מלא כדי להבין במדויק מה קרה. זה בטח היה יום קשה עבור ווטפורד, היה לנו מקרה דומה כשהפסדנו שם 5:0 לפני שנתיים. אם אתה ב-10 שחקנים, המקום הכי גרוע להיות בו בעולם זה אצל מנצ'סטר סיטי. ובכל זאת, ישנתי טוב מאוד. אני לא רוצה להפעיל לחץ כבד על פפ, אבל הם מבריקים ואמרתי כבר שזו הקבוצה הטובה בעולם".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם סאדיו מאנה. רויטרס
אוהב את מה שהוא רואה. יורגן קלופ עם סאדיו מאנה/רויטרס

על המשחק אמר קלופ: "זה היה משחק טוב בין שתי קבוצות טובות. השגנו את הכדורים הנייחים באזורים המסוכנים. במחצית השנייה היו לנו שתיים שלוש הזדמנויות לעלות ל-0:3, וזו כבר היתה הצהרה לכל הליגה, אבל אז אנגולו קאנטה ביצע את הריצה שלו ודחף את הכדור פנימה. זה לחלוטין מובן שנהיה תחת לחץ בדקות הסיום, אבל היינו טובים בהגנה, והיו הצלות טובות של שני השוערים. ככה זה במשחקים הגדולים בין הקבוצות הגדולות של הליגה הזאת, יש משחקים קצביים עם הרבה הזדמנויות. אנחנו עובדים על מצבים נייחים. אני מאוד אוהב לראות את מה שאנחנו עושים באימונים על כר הדשא. זה היה מאבק גדול של כל הקבוצה".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי אמר בסיום המשחק: "אמרתי לשחקנים שאני מרגיש שהיינו ממש טובים היום. היה משחק פנטסטי, הזדמנויות ושערים יפים לשתי הקבוצות. אמרתי להם שמאד אכפת לי להפסיד לשפילד בבית, אבל את ההפסד הזה אני יכול לסבול. הגיעה לנו נקודה לדעתי, לפחות על המחצית השנייה שהיתה טובה מאד. אני רוצה שנשחק ככה כל הזמן, עם אנרגיה ותשוקה, עם הנעת כדור מהירה. אחנו צריכים את הנקודות.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי עם טמי אברהם. רויטרס
גאה בשחקנים שלו. פרנק למפארד/רויטרס

המספרים של הערב:

* לליברפול יש 15 ניצחונות ליגה רצופים.

*לאדומים יש כרגע שבעה ניצחונות חוץ רצופים, שיא מועדון.

* ליברפול לא הפסידה ב-22 משחקי הפרמייר ליג האחרונים שלה. אם לא תפסיד במשחק הבא נגד שפילד, יכולים בליברפול להשוות את שיא המועדון מנובמבר 1990 (23 משחקים ללא הפסד). ב-44 המשחקים האחרונים בליגה, אגב, יש לקלופ הפסד אחד בלבד.

* ליברפול היא הקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שמנצחת בששת משחקיה הראשונים, שתי עונות ברציפות. כעת הפער ממנצ'סטר סיטי עומד על חמש נקודות.

* ליברפול הבקיעה 34 שערים ממצבים נייחים מתחילת העונה שעברה, שניים מהם במשחק הערב נגד צ'לסי. עוד אחד חשוב למדיי הובקע בגמר ליגת האלופות נגד ברצלונה מהקרן הערמומית של טרנט אלכסנדר ארנולד.

* זה המשחק ה-150 של קלופ בפרמיירליג, במאזנו 92 ניצחונות. רק לז'וזה מוריניו יש יותר ניצחונות ממנו ב-150 המשחקים הראשונים שלו, עם 105 כאלה

* עברה שנה אחת בדיוק מאז שקבוצה כלשהי מלבד מנצ'סטר סיטי או ליברפול עמדה בראש טבלת הפרמייר ליג, וזו היתה צ'לסי.

* צ'לסי ספגה 13 שערים בששת משחקיה הראשונים בפרמיירליג, הכי הרבה מעונת 1978-79.

* אין קבוצה שניצחה את ליברפול יותר פעמים מצ'לסי, שגברה על אלופת אירופה 18 פעמים. היום לא היתה אחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully