וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר שוב כבש שער דרמטי והעניק לפריס סן ז'רמן 0:1 בליון

שבוע אחרי המספרת בתוספת הזמן לרשת שטרסבורג, הברזילאי הכריע עם מהלך יפה בדקה ה-87. ראן וליל נפרדו ב-1:1, שלושער ב-20 דקות למחליף של אנז'ה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר אתלטיקו מדריד - יובנטוס

המחזור השישי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם עוד שער ניצחון דרמטי של ניימאר, שהעניק לאלופה פריס סן ז'רמן 0:1 על ליון בדקה ה-87. סגנית האלופה ליל סיימה ב-1:1 אצל ראן השלישית, ואילו אנז'ה עלתה למקום השני בזכות שלושער של המחליף קאסימיר נינגה ב-1:4 על סנט אטיין.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שש נקודות במו רגליו. ניימאר/רויטרס

ליון - פריס סן ז'רמן 1:0

מחזור שני ברציפות שניימאר מעניק לאלופה ניצחון דחוק בדקות הסיום. אחרי המספרת לרשת שטרסבורג, הברזילאי שריצה עונש הרחקה בליגת האלופות ולא היה שותף ל-0:3 על ריאל מדריד, חזר להרכב והכריע את מפגש הצמרת עם מהלך מבריק, בו הטעה את קני טטה ובעט כדור חד אל הרשת בדקה ה-87. גם בלי אדינסון קבאני, קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי ופאבלו סראביה, האלופה הייתה טובה יותר מליון, ייצרה יותר מצבים, החזיקה יותר בכדור ובסופו של דבר גם ניצחה. לראשונה מאז 2006/07, המארחת לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת במשחק ביתי, כשקיילור נבאס לא הוטרד ועדיין לא ספג בשלושת משחקים בשערה של פריס סן ז'רמן. ליון סוגרת חודש ללא ניצחון והיא במקום התשיעי, מרחק שבע נקודות מפ.ס.ז' המוליכה.

אנדר הררה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
פתח לראשונה בהרכב פריס סן ז'רמן בליגה. אנדר הררה/רויטרס

ראן - ליל 1:1

מאז פברואר 2010 לא הצליחה ליל לנצח את יריבתה בחוץ, וגם הפעם כשלה במשימה, במשחק בו הייתה עדיפה וגם הוליכה. ויקטור אוסימן המלהיב חטף כדור בדקה ה-47 ובישל לג'ונתן איקונה את שער היתרון, אבל ראן חזרה בזכות המחליף אדריאן הונו, שנכנס בדקה ה-64 ואחרי ארבע דקות נגח לרשת. ראן שלישית עם 11 נקודות, ליל חמישית עם נקודה פחות.

ג'ונתן איקונה שחקן ליל. רויטרס
ליל תמיד מתקשה בראן. ג'ונתן איקונה אחרי שער היתרון/רויטרס

אנז'ה - סנט אטיין 1:4

המארחת המפתיעה השיגה ניצחון ראשון אי פעם על הירוקים וקפצה למקום השני בזכות שלושער נדיר של המחליף קאסימיר נינגה. החלוץ נכנס בדקה ה-69 ואחרי 20 דקות כבר חגג שלושה שערים (78, 84 ו-89). ארנו נורדן נגח לרשת אחרי הרמה של מתיו דבושי בדקה ה-34 וסנט אטיין חשבה שתשיג ניצחון שני העונה, אבל פייריק קאפל איזן בדקה ה-48 ואז כאמור הגיע נינגה.

אדריאן הונו שחקן ראן כובש מול מייק מניאן שוער ליל. רויטרס
אדריאן הונו עם השוויון של ראן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully