וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער עצמי דרמטי מנע מבורוסיה דורטמונד ניצחון בפרנקפורט

סגנית האלופה הובילה באצטדיון בו לא ניצחה כבר שש שנים, אבל תומאס דלייני כבש לשערו הוא בדקה ה-88 וקבע 2:2. גלדבאך גברה 1:2 על דיסלדורף

המחזור החמישי בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך לחזור מפיגור ל-1:2 ביתי נגד פורטונה דיסלדורף ולאחר מכן בורוסיה דורטמונד איבדה פעמיים את היתרון וסיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד מאוכזב. רויטרס
הניצחון כבר היה בידיים. מרקו רויס ושחקני דורטמונד/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 2:2

שנה שלישית ברציפות שדורטמונד מסיימת בתיקו באצטדיונה של פרנקפורט, בו לא ניצחה מאז ספטמבר 2013. סגנית האלופה הוליכה משער של אקסל ויטסל בדקה ה-11, אחרי הכנה של תורגן הזאר מצד שמאל, אבל אנדרה סילבה הגיב בדקה ה-43 עם שער הבכורה שלו במדי המארחת. ג'יידון סאנצ'ו כבש מקרוב את השני של דורטמונד בדקה ה-66 ונראה היה כי האורחת סוף כל סוף תנצח, אבל בדקה ה-88 תומאס דלייני הדני ניסה להציל ודחק לשערו הוא.

עוד בוואלה!

רוברט לבנדובסקי: "השיא של גרד מולר? עדיין מוקדם לדבר על זה"

לכתבה המלאה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שער שלישי העונה. ג'יידון סאנצ'ו/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - פורטונה דיסלדורף 1:2

שלושה ימים בלבד אחרי שספגו השפלה מהדהדת עם 4:0 ביתי נגד וולפסברגר האוסטרית, הצליחו הסייחים להתעשת, לחזור מפיגור ולרשום ניצחון שלישי העונה ושני ברציפות בליגה. פורטונה דיסלדורף עלתה ליתרון כבר בדקה השישית משער של נוהו קאסים, אבל צמד של מרכוס תוראם (74 ו-88) סידר לגלדבאך ניצחון שאולי יאושש אותה מעט מהנוקאאוט שספגה בליגה האירופית. כך או אחרת הקבוצה של מרקו רוזה טיפסה זמנית אל המקום החמישי בבונדסליגה והצליחה להשיג ניצחון חשוב אחרי ההפסד הביתי הקשה בחמישי.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שחקני גלדבאך חוגגים ניצחון דרמטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully