וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "השיא של גרד מולר? עדיין מוקדם לדבר על זה"

חלוץ באיירן כבש פעמיים ב-0:4 מול קלן והגיע ל-9 כיבושים למרות שוויתר לקוטיניו על הפנדל: "זו הייתה מחווה מדהימה"

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לבנדובסקי עם תשעה שערים אחרי חמישה מחזורים/רויטרס

באיירן מינכן ניצחה אתמול (שבת) 0:4 את פ.צ. קלן במסגרת המחזור החמישי בבונדסליגה. רוברט לבנדובסקי כבש צמד (3 ו-48), פיליפה קוטיניו הוסיף בפנדל (62) אחרי שהחלוץ הפולני אפשר לו לקחת את הכדור ואיבן פרישיץ' השלים בדקה ה-73 אחרי בישול של קוטיניו.

לבנדובסקי הגיע כבר לתשעה שערי ליגה בחמישה מחזורים והוא השני אי פעם שעושה את זה בבונדסליגה אחרי פטר מאייר מבורוסיה מנשנגלדבאך, שעשה את זה ב-1967/8. קוטיניו הפך לשחקן החמישי במאה ה-21 שכובש בבונדסליגה, בפרמיירליג, בסרייה A ובלה ליגה אחרי אובאפמי מרטינס, בויאן קרקיץ', קווין פרינס בואטנג וג'ונתן דה גוזמן.

לבנדובסקי התייחס לעובדה שוויתר לקוטיניו על הפנדל אחרי המשחק ואמר: "זו הייתה החלטה ספונטנית לתת לו לבעוט את הפנדל ולכבוש את השער הראשון שלו בבית כי זה חשוב לביטחון שלו. אני רוצה לעזור לחבריי ופיליפה הוא שחקן נהדר". החלוץ הפולני התייחס לאפשרות שישווה את שיאו של גרד מולר עם 40 שערי בונדסליגה בעונה ואמר: "מוקדם מדי לדבר על זה. אני שמח שכבשתי שוב, אבל אנחנו רק אחרי חמישה משחקים. ברור שאנסה להמשיך לכבוש, אבל נראה מה יהיה".

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"אחזיר ללבנדובסקי בהרבה בישולים". קוטיניו/רויטרס

פיליפה קוטיניו עצמו אמר: "אני מאושר שכבשתי את השער הראשון שלי. רוברט הוא מדהים. הוא היה יכול לכבוש שלושער, אבל החליט לתת לי לבעוט את הפנדל והודיתי לו על זה. זו הייתה מחווה מדהימה. רוברט בחור נחמד מאוד וחלוץ יוצא דופן. אחזיר לו על זה בבישולים רבים. הרגשתי שחבריי לקבוצה קיבלו אותי יפה מאוד בחדר ההלבשה. אני מנסה לעשות את המיטב שלי כשיש לי את ההזדמנות לשחק. אני מרוצה מאיך ששיחקתי. אני שמח להיות כאן ואני מקווה שאוכל לספק עוד תצוגות כאלה.

מאמן באיירן ניקו קובאץ' אמר: "הראינו הופעה טובה ובסך הכול אנחנו מרוצים מהשבוע הזה. אנחנו רוצים לבנות על זה עכשיו". המנהל המקצועי של באיירן חסן סליהאמידז'יץ' התייחס ליריבות בין קוטיניו לתומאס מולר ואמר: "זו ההחלטה של המאמן (לפתוח עם קוטיניו על חשבון מולר). רק מספר 10 אחד יכול לשחק, צריך לחכות ולראות מה העונה תביא איתה. תומאס עשה עבודה נהדרת כשנכנס. הוא הראה את האיכויות שלו ויש לו מנטאליות נהדרת, אני לא מודאג".

עוד בוואלה!

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את פ.צ. קלן, עוד ניצחון ללייפציג

לכתבה המלאה
שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים ניצחון נוסף/GettyImages

עוד קבוצה שנמצאת בכושר נהדר היא ר.ב. לייפציג, שהביסה 0:3 את ורדר ברמן בחוץ והשיגה ניצחון רביעי בחמישה מחזורים בדרך אל המקום הראשון. וילי אורבן (14), מרסל זאביצר עם כדור חופשי נהדר (35) ומרסלו סראצ'י (83) כבשו את השערים עבור השוורים, שניצחו עד כה בארבעה משחקי חוץ מארבעה העונה, כולל ה-1:2 נגד בנפיקה בליגת האלופות במהלך השבוע החולף. גם האדומים של קונראד לאיימר בדקה ה-64 לא עצר את הקבוצה של יוליאן נאגלסמן.

זאביצר, שכבש שער נהדר מכדור חופשי, אמר אחרי המשחק: "היה משחק כיפי. המאמן תמיד נותן לנו תכנית משחק והוא נותן לי הרבה חופש וביטחון. אנחנו בכושר טוב כרגע. אנחנו רוצים להישאר בפסגה ככל הניתן ואולי לזכות לטעום ממשהו בסיום".

מאמן לייפציג נאגלסמן הוסיף: "לא היינו במיטבנו מבחינה הגנתית במחצית הראשונה, היינו צריכים להיות דומיננטיים יותר. לא היינו מספיק בשליטה ואנחנו צריכים לעבוד על זה. היה טוב לראות אותנו עולים ליתרון משני מצבים נייחים. היה לנו קל יותר אחרי השערים שכבשנו. השתפרנו במחצית השנייה ושלטנו במשחק. התאמנו הרבה על מצבים נייחים, אבל זה לא היה הכול רק מהאימונים, אתה צריך לתת לשחקנים שלך הזדמנות לייצר את הדברים שהם יודעים".

הבלם וילי אורבן הוסיף: "הראיתי כבר בעבר שאני יודע לכבוש שערים בנגיחה. היה בישול נהדר של כריסטופר אנקונקו. הוא עובד על זה באימונים וזה השתלם. היינו יעילים מאוד והכדור החופשי של זאביצר היה מדהים. אנחנו צריכים לשמור על העקביות הזו כשיש לנו שבועות כאלה עם משחק באירופה ובליגה ואז יהיה לנו סיכוי לאתגר באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully