וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס סאטון: "אלחמיד חזק וחרוץ, סלטיק הלכה על בטוח כשהחתימה אותו"

שחקן העבר חלק שבחים לישראלי בתקשורת הסקוטית. מחמאות לשחקן לאחר המשחק בליגה האירופית מול ראן: "היה מצויין גם נגד ריינג'רס, הוא משרה רוגע בכל פעולה שעושה"

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

בווידאו: אנדי הרצוג במסיבת עיתונאים

חאתם עבד אלחמיד נמצא בכושר נהדר מתחילת העונה. זו לא רק המחצית השנייה במשחקה של נבחרת ישראל נגד סלובניה בה נתן הופעה מסחררת ופשוט פרפר את ההגנה הסלובנית. גם בליגה הסקוטית, בה משחק השחקן במדי סלטיק, מציג שחקן ההגנה שנרכש הקיץ מבאר שבע תמורת 1.6 מיליון ליש"ט יכולת גבוהה מאד.

יכולתו של אלחמיד לא נעלמה מעיניה של התקשורת הסקוטית וגם לא מעיני הצוות המקצועי בקבוצתו. מאמנה של סלטיק, ניל לנון, כבר הספיק להציב את אלחמיד בכל אחת מעמדות ההגנה. "חאתם הוא אחד מהשחקנים האלה שנראים כמו החתמה בטוחה, שחקן שאפשר לסמוך עליו", הילל שחקנה לשעבר של סלטיק, כריס סאטון. "הוא לא מתנהל כמו כוכב, ובמובן מסויים זה הדבר הכי טוב בו. הוא חזק, חרוץ ועושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר", הוסיף סאטון.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. רויטרס
זוכה לשבחים בסקוטלנד. אלחמיד/רויטרס

"אם סקוטלנד רוצה להתמודד בליגה האירופית היא צריכה הגנה טובה, ואלחמיד אכן נראה סולידי בצד ימין של ההגנה", פרגנו בתקשורת הסקוטית. "הוא מתקל טוב, ושומר על ערנות הגנתית על אף שהוא מצטרף הרבה לעזרת ההתקפה".

"הוא כבר נתן תצוגה נהדרת באולד פירם (כינוי בסקוטלנד למפגשים בין סלטיק לריינג'רס), הוא מפגין רוגע בכל פעולה שהוא עושה. בנוסף, השילוב בינו לבין ג'ימס פורסט נראה כמו משהו שצריך לעניין את המאמן ניל לנון", נכתב.

סלטיק ואלחמיד יארחו מחר (ראשון) בסלטיק פארק את קילמרנוק השביעית בטבלה במסגרת המחזור השישי, ותנסה לשמור על מאזן מושלם. לאחר חמישה מחזורים הבויז ממוקמים בפסגת הליגה הסקוטית עם חמישה נצחונות מחמישה משחקים, ומקדימים את יריבתם ריינג'רס בשלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully