וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס בארקלי: "פילדלפיה תזכה באליפות בעונה הקרובה, יש לה הכל"

שחקן העבר מאמין בסיקסרס ומחכה שסימונס יהפוך למג'יק. וגם: ג'פרסון מכריע בין לברון וקובי, דוראנט שוב עצבני, קמפאצו מבוקש

צ'ארלס בארקלי. GettyImages
הזמן של הסיקסרס הגיע. בארקלי/GettyImages

חודש בדיוק נותר עד אשר עונת ה-NBA תצא לדרך, וחובבי הליגה לא יכולים לחכות. בניגוד לשנים האחרונות, אז ניתן היה לכל הפחות להניח מה יוליד יום, 2019/20 נראית פתוחה ושוויונית מתמיד. אם שואלים לדעתו של צ'ארלס בארקלי, האלופה הבאה תהיה קבוצתו לשעבר - פילדלפיה. "כבר בחרתי בסיקסרס, ואני באמת חושב שהם יזכו", אמר.

בארקלי, שהפך לאחד השחקנים האהובים בעיר מ-1984 עד 1992, מאמין שכעת, לאחר עזיבתו של קוואי לאונרד למערב, הסיקסרס הפכו פייבוריטים ברורים במזרח. "יש להם הכל", אמר. "אני מאמין בבן סימונס וג'ואל אמביד. פילי כנראה היו רחוקים קפיצה אחת של הכדור מלהיות אלופים בשנה שעברה, ועכשיו הם על הרדאר של כולם. אני מאוד אוהב את התוספת של אל הורפורד וג'וש ריצ'רדסון, כעת יש להם הכל".

על סימונס, שספג לא מעט ביקורות אשתקד, אמר שחקן העבר: "אני מעריץ גדול שלו ואני רוצה שיהיה כמו מג'יק ג'ונסון ומייקל ג'ורדן. שימשיך לעבוד על המשחק שלו, שיהפוך לקלעי טוב מאוד, כי אם הוא יעבוד על הג'אמפ שוט שלו, הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים אי פעם. לגבי אמביד, אני מצפה שהוא יהיה מועמד ל-MVP. צריך להיזהר איתו, כי הוא מועד לפציעות".

לברון ג'יימס, קובי בריאנט. AP
מספר האליפויות לא קובע. קובי ולברון/AP

* ריצ'רד ג'פרסון התארח בתכנית של ESPN ונדרש להכריע בסוגיה איזה שחקן של הלייקרס גדול יותר - לברון ג'יימס או קובי בריאנט. חברו של קינג ג'יימס לקבוצה לשעבר לא ממש הפתיע ואמר: "קובי היה גדול, אחד הגדולים בכל הזמנים, אבל אי אפשר להגיד שחמש האליפויות שלו לעומת לברון הן טיעון. לברון אף פעם לא היה השחקן השני בטיבו בקבוצה, וזה אפילו לא היה קרוב. דווין וויד הוא כנראה השחקן הכי טוב איתו שיחק".

* מג'יק ג'ונסון הוא הפרשן התורן להתייחס לעזיבה של קווין דוראנט את גולדן סטייט לטובת ברוקלין: "אני פשוט רוצה שהוא יהיה מאושר, כי הוא אחד הסקוררים הטובים בהיסטוריה. אני פשוט לא יודע איפה הוא ימצא את האושר, אם לא הצליח למצוא אותו בגולדן סטייט". דוראנט הגיב וצייץ: "דעה איומה".

* קליי תומפסון רוצה לשחק באולימפיאדה בקיץ הבא ולשתף פעולה עם חברו לקו האחורי קליי תומפסון גם בנבחרת ארצות הברית. "זה יהיה מדהים, בעיקר בגלל שהיינו יחד גם באילפות העולם ובקושי עלינו לפרקט". גם דמיאן לילארד כבר הודיע שברצונו להיות חלק מהסגל.

* לאחר אליפות העולם המופלאה עם ארגנטינה, פקונדו קמפאצו ממשיך להלהיב את קבוצות ה-NBA השונות. על פי "מארקה", דטרויט, פיניקס ומינסוטה הן כרגע המועמדות המובילות לנסות ולצרפו.

עוד בוואלה!

זן נדיר: למי שייך הציטוט הזה - לפיל ג'קסון או לבודהה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully