וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לוס אנג'לס לייקרס קיבלה היתר מיוחד, כרמלו, איגודלה או וייד יצטרפו?

בארה"ב טוענים שהלייקרס יקבלו 1.75 מיליון דולר לצירוף שחקן נוסף על חשבונו של קאזינס הפצוע. הפורוורדים הוותיקים מועמדים, וייד יחזור מפרישה ויצטרף ללברון?

מתוך חשבון הטוויטר של איגוד הכדורסל הספרדי

בווידאו: החגיגות של נבחרת ספרד לאחר הזכייה במונדובאסקט

האם לוס אנג'לס לייקרס בדרך לעוד החתמה מסקרנת? על פי העיתונאי המוערך סם אמיקו, הקבוצה מעיר המלאכים קיבלה מהליגה היתר מיוחד בעקבות פציעתו של דמרקוס קאזינס, ותוכל להחתים שחקן על חשבונו תמורת 1.75 מיליון דולר.

לאחר פציעתו של קאזינס, הלייקרס כבר החתימו סנטר אחר, דווייט הווארד הוותיק, אך על פי דיווחים שונים שמגיעים מארצות הברית, שחקן נוסף עשוי להצטרף ללברון ג'יימס, אנתוני דייויס וחבריהם בימים הקרובים. השמות שאלו באותם דיווחים הם של שלושה שחקנים ותיקים למדי - כרמלו אנתוני, שעדיין לא מצא לעצמו קבוצה לעונה החדשה, אנדרה איגודלה, שאמנם חתם בממפיס אך עשוי לעבור ברגע האחרון ל-L.A, ודוויין וייד, שאמנם פרש בתום העונה החולפת, אך עשוי לשוב לעונה נוספת על פי דיווחים שונים בתקשורת האמריקאית.

קאזינס כזכור, קרע את הרצועה הצולבת במהלך אימון בלאס וגאס, לאחר שנתקע עם ברכו בברך של שחקן יריב. הוא לא צפוי לשוב למגרשים העונה, וזאת לאחר שבעונת 2017/18 נפצע קשה גם כן, כשקרע את גיד האכילס.

לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני. GettyImages
ישתפו פעולה? לברון עם כרמלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully