וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה בדקה ה-94, אטאלנטה איזנה בדקה ה-95, נאפולי חגגה

שוב דרמות באיטליה: דז'קו קבע 1:2 בבולוניה, אטאלנטה קלקלה לריברי שחגג שער בכורה ב-2:2 מול פיורנטינה, 1:4 לנאפולי על לצ'ה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי אתלטיקו מדריד - יובנטוס

המחזור הרביעי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם סגנית האלופה נאפולי, שהביסה 1:4 את לצ'ה בחוץ כשפרננדו יורנטה כובש פעמיים. שער דרמטי של אדין דז'קו בדקה ה-94 סידר לרומא 1:2 בחוץ מול בולוניה המפתיעה. אטאלנטה חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול פיורנטינה בדקה ה-95 ולאציו ניצחה 0:2 את פארמה.

פרננדו יורנטה שחקן נאפולי. רויטרס
אולי הצמד הקל ביותר בקריירה שלו. פרננדו יורנטה/רויטרס

לצ'ה - נאפולי 4:1

אחרי ה-0:2 המרשים מול ליברפול הצליחה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי להמשיך במומנטום בו היא נמצאת ורשמה ניצחון ליגה שלישי בארבעה מחזורים, מה שהעלה אותה לתשע נקודות במקום השלישי. פרננדו יורנטה, שכבש את השני מול ליברפול, מצא את הרשת פעמיים כשהראשון שלו הגיע בדקה ה-28 אחרי שבעיטה של חברו לקבוצה נבלמה והוא הגיע ראשון אל הכדור החוזר ובעט פנימה. לורנצו אינסינייה הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-40 וקבע 0:2. פביאן רואיס הוסיף את השלישי בדקה ה-52 אחרי שקיבל מלורנצו אינסינייה ובעט עם רגל שמאל נהדר לפינה כדי לעשות את זה 0:3. מרקו מנקוזו צימק בפנדל בדקה ה-61, אבל יורנטה השלים את החגיגה הנאפוליטנית בדקה ה-82 עם דחיקה מקרוב וקבע 1:4.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
טירוף בסיום. שחקני רומא/GettyImages

בולוניה - רומא 2:1

אחרי שתי רביעיות - מול ססואולו בליגה ונגד איסטנבול בשקשהיר בליגה האירופית, רומא כמעט נעצרה, אבל בסופו של דבר השיגה שלוש נקודות בזכות שער של אדין דז'קו בדקה ה-94, מה ששיפר את מאזנה לשמונה נקודות והותיר את הקבוצה מאמיליה רומאניה עם שבע. אלכסנדר קולארוב העלה את רומא ליתרון עם כדור חופשי יפהפה בדקה ה-49, אבל ניקולה סאנסונה איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-54 אחרי עבירה של לא אחר מאשר קולארוב מאחור. ג'אנלוקה מאנצ'יני הותיר את רומא בעשרה שחקנים בדקה ה-85 כששלח חבטה לפנים של שחקן יריב, אבל למרות זאת דז'קו הצליח לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-94 עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של לורנצו פלגריני מימין וזה 1:2 גדול לרומא.

פרנק ריברי שחקן פיורנטינה חוגג שער. GettyImages
שער ראשון, אבל תסכול בסיום. פרנק ריברי/GettyImages

אטאלנטה - פיורנטינה 2:2

בניגוד להופעה המצוינת מול יובנטוס, בה לא השכילה לכבוש, הפעם פיורנטינה מצאה את הרשת, ואפילו פעמיים. ובכל זאת, היא לא ניצחה. הוויולה רצתה לנקום ביריבתה על ההפסד בחצי גמר הגביע בעונה שעברה, ועד לדקה ה-84 זה נראה שהיא תשיג אותה. פדריקו קייזה בעט מהאוויר ונעזר ברגל של שחקן מקומי כדי לכבוש בדקה ה-24, לפני שבישל לפרנק ריברי את שערו הראשון במדי פיורנטינה, כשהצרפתי סיים גם הוא מהאוויר בדקה ה-66. אטאלנטה, שספגה רביעייה בבכורה שלה בליגת האלופות בזאגרב, ערכה רוטציה בהרכב והכניסה את יוסיפ איליצ'יץ' ופאפו גומס רק בדקה ה-57. הסלובני צימק עם שער יפה בדקה ה-84, ובדקה ה-91 שוויון של מריו פשאליץ' נפסל בעזרת ה-VAR. למרות זאת, לאטאלנטה היה צ'אנס נוסף והמגן הבלגי טימותי קסטאן קבע 2:2 דרמטי בדקה ה-95 עם עוד גול גדול מהאוויר. אטאלנטה עם שבע נקודות, פיורנטינה אחרונה עם שתיים בלבד וללא ניצחון מאז פברואר (18 משחקים - לראשונה מאז 1938).

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
דרמה גדולה בתוספת הזמן. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

לאציו - פארמה 0:2

הביאנקוצ'לסטי איבדו יתרון פעמיים תוך ארבעה ימים ורשמו שני הפסדי חוץ זהים (2:1 מול ספאל בליגה וגם מול קלוז' בליגה האירופית) אבל הפעם פשוט לא ספגו ויגיעו מעודדים למשחק מול אינטר המוליכה ביום רביעי. פארמה, שלא ניצחה באולימפיקו בדיוק עשור, רשמה הפסד שביעי רצוף במפגשיה עם לאציו. צ'ירו אימובילה חזר להרכב של סימונה אינזאגי יחד עם לואיס אלברטו הספרדי, שבישל לו כבר בדקה השמינית. לואיג'י ספה והקורה מנעו מלאציו להגדיל את התוצאה (21 איומים ו-14 למסגרת לעומת אחד של פארמה), רק עד שאדם מארושיץ', שחגג גם את שערו הקודם מול פארמה, קיבל כדור גדול מסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' וסגר עניין בדקה ה-67.

אדם מארושיץ' שחקן לאציו. AP
מונטנגרי קיבל בישול מסרבי. אדם מארושיץ' חוגג/AP

משחקים נוספים

ססואולו - ספאל 0:3
לססאולו: פרנצ'סקו קאפוטו (26 ו-45), אלפרד דאנקן (47)

סמפדוריה - טורינו 0:1
לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully