וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו לא טוב: שוער ריאל מדריד בעין הסערה אחרי התבוסה בפריס

שוערה של ריאל מדריד סופג ביקורות רבות בספרד, זאת אחרי שלא הצליח לשמור על רשת נקייה שבעה חודשים רצופים. מנגד, קיילור נבאס שמר על עוד רשת נקייה במדי אלופת צרפת

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות למשחק של ריאל מדריד מול לבאנטה

טיבו קורטואה נמצא בעין הסערה המתחוללת בריאל מדריד אחרי פתיחת עונה מאכזבת מאד בליגת האלופות. הקבוצה של זידאן הפסידה לפריס סן ז'רמן 3:0 אמש בעיר האורות במשחק הראשון של שלב הבתים, והאכזבה בבירת ספרד גדולה מאוד. מלבד ההתקפה שלא פוגעת וההגנה הרעועה, יש גם ביקורות על שוער הקבוצה, שהגיע בעונה שעברה כרכש נוצץ מצ'לסי תמורת 35 מיליון יורו. גם אחרי מכירתו של קיילור נבאס לאלופה הצרפתית, מעמדו של השוער הבלגי של ריאל נמצא בירידה. למרות שקורטואה לא היה היחיד שהראה יכולת לא טובה במהלך המשחק, רבים שואלים האם הוא טוב מספיק כדי להחזיר את ריאל מדריד למיטבה.

השוער הבלגי לא ביצע טעויות קריטיות בפריס. ההגנה הלבנה הניחה לשחקני פריס לחדור לרחבה באופן חופשי למדיי ולא תפקדה כראוי, לא מראה חריג בתקופה האחרונה, במיוחד כאשר סרחיו ראמוס היה פצוע ולא שיחק. למרות זאת, שני השערים הראשונים שספג קורטואה מרגליו של אנחל די מריה מעלים ספקות. ב"מארקה" הספרדי שואלים- האם השוער היה יכול לעשות יותר כדי לא לספוג? במהלך השער הראשון, הכניס די מריה את הכדור בין קורטואה ובין הקורה הקרובה, ולדעת רבים הבלגי היה חייב לסגור את החור הזה ולא לאפשר לארגנטינאי להבקיע.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. צילום מסך
היה יכול לסגור את הקורה הקרובה טוב יותר? טיבו קורטואה/צילום מסך

שוער נבחרת בלגיה הגיע למדריד בתור אחד מהשוערים הטובים בעולם, כאחד שזכה בכפפת הזהב במונדיאל ב-2018, אך עד כה אינו מראה זאת. הציפייה בקבוצה בסדר גודל של ריאל מדריד משוער היא לא רק לא לטעות, אלא לחפות על ההגנה עם עצירות שנדמה שאינן אפשריות, עצירות של שוער גדול. ב"מארקה" הספרדי מתארים את קורטואה כשוער שביר, אחד שלא משרה תחושת ביטחון על ההגנה בשעת משבר. יתרה מכך, הוא מתואר כשחקן הראשון להשבר ולאבד את הביטחון שלו.

מאז שהגיע לריאל מדריד, ספג הבלגי 56 שערים ב-40 משחקים בלבד, ולא שמר על רשת נקייה מחודש פברואר. מדובר בשבעה חודשים, 15 משחקים, ו- 22 וחצי שעות משחק בהן לא הצליח שלא לספוג. בארבעת משחקי ליגת האלופות האחרונים ספג 11 שערים, ארבעה מהם נגד אייאקס בחצי הגמר, משחק שסיים את דרכם האירופית של הלבנים. כעת מקומו של קורטואה בשער אינו וודאי, וב"מארקה" וברשתות החברתיות מבקרים את המועדון על מכירתו של קיילור נבאס, ששמר על רשת נקייה בשני משחקיו בשורות אלופת צרפת.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. צילום מסך
מתבונן בעוד כדור שנכנס לרשת אתמול. טיבו קורטואה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully