וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער הזהב: הקטור הררה זיכה מנחש ישראלי ב-57 אלף שקל

הישראלי הצליח לנחש כי משחקה של אתלטיקו מדריד מול יובנטוס יהיה רב שערים, כמו גם שריאל מדריד תפסיד בהפרש של יותר משער אחד. בעצם זכייתו הכפיל את הסכום שהשקיע פי 1,425

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

בווידאו: מסיבת עיתונאים מכבי חיפה

המחזור הראשון לעונת 2019/20 בליגת האלופות סיפק לא מעט דרמות ותוצאות לא צפויות, כפי שהתרגלו לקבל חובבי הענף מהמפעל הבכיר ביותר. סביר להניח שאוהדי פריס סן ז'רמן ואוהדי אתלטיקו מדריד סיימו את הערב עם חיוך, כל אחד מסיבותיו, אך מנחש מישראל, שלאו דווקא קשור בצורה כזו או אחרת לאחד מהקהלים - סיים כאחד המרוויחים הגדולים של הערב.

הישראלי הצליח לצפות את ניצחונה של פריס על ריאל ביותר משער אחד, את ניצחונה של דינאמו זאגרב על אטלאנטה, את ניצחונה של לוקומוטיב מוסקבה בגרמניה על לברקוזן, כמו גם שיובקעו יותר משלושה שערים בין אתלטיקו ליובנטוס. כזכור, רק בדקה ה-90 כבש הקטור הררה את השער שהשווה את התוצאה ל-2:2, מה שזיכה המנחש בסכום של 57 אלף שקל, עם יחס זכיה של פי 1,424.

הקטור הררה שחקנה של אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
שער יקר. הקטור הררה/רויטרס

נתוני התפלגות מהמרי ה-Winner ממפגשי אמש, מלמדים כי מרבית הישראלים לא צפו את תוצאות הסיום. במפגש בין פאריס לריאל רק 25% הימרו על ניצחונה של הראשונה כש-47% שהלכו על ריאל. במפגש בין יובנטוס לקולצ'ונרוס מרבית הישראלים (43%) הלכו על ניצחונה של הגברת הזקנה למול 32% שהלכו על תוצאת תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully