וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' יגיע לטוקיו? פיב"א פרסמה את משתתפות הטורנירים הקדם אולימפיים

19.9.2019 / 13:31

סלובניה, קרואטיה, סנגל, אנגולה, מקסיקו, אורוגוואי, סין וקוריאה קיבלו כרטיסים חופשיים לטורנירים שייערכו ביולי בשנה הבאה ויחברו ל-16 הנבחרות שהעפילו מאליפות העולם. שמונה נבחרות כבר הבטיחו את מקומן בטוקיו

מתוך יוטיוב

בווידאו: נבחרת ארצות הברית במשחק אימון

פיב"א הכריזה היום (חמישי) על הנבחרות שהעפילו באופן רשמי לטורניר האולימפי במשחקי טוקיו 2020, ועל הנבחרות שישתתפו בטורנירים הקדם אולימפים. הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן בטוקיו הן ארגנטינה, אוסטרליה, ספרד, צרפת, איראן, יפן, ניגריה וארצות הברית, שהעפילו בזכות הישגיהן באליפות העולם שהסתיימה זה עתה.

מלבד הנבחרות שהעפילו דרך האליפות שנערכה החודש בסין, העניקה פיב"א שמונה כרטיסים לנבחרות מכל העולם לטורנירים הקדם אולימפיים, כשמיקום הטורנירים עצמם עוד לא נקבע, והאיגודים יוכלו להגיש בקרוב הצעה לארח את שלב הבתים.

לוקה דונצ'יץ' שחקן נבחרת סלובניה. AP
יעזור לנבחרתו להעפיל? לוקה דונצ'יץ'/AP

המדינות שזכו לקבל כרטיס חופשי מפיב"א הן: אנגולה וסנגל מאפריקה, מקסיקו ואורוגוואי מאמריקה, סין וקוריאה מאסיה-אוקיאניה וקרואטיה וסלובניה מאירופה. נבחרות אלו יצטרפו לנבחרות שהעפילו בזכות הישגיהן באליפות העולם. הנבחרות הן: טוניסיה, ברזיל, קנדה, הרפובליקה הדומיניקנית, פורטו ריקו, ונצואלה, ניו זילנד, צ'כיה, גרמניה, יוון, איטליה, ליטא, פולין, רוסיה וסרביה.

מבנה הטורנירים הקדם אולימפיים שונה בשנת 2016. לפי המודל הנוכחי, בכל יבשת ייערך טורניר אזורי שיכלול שש נבחרות אשר תתחלקנה לשתי בתים בני שלוש נבחרות. שתי הראשונות בכל בית תעפלנה לחצי הגמר, והמנצחת של כל אזור תעפלנה לטוקיו.

אם בפיב"א לא יחליטו לשנות את מבנה הטורנירים משנת 2016 צפוי כל אזור בטורניר הקדם אולימפי לכלול 6 נבחרות שתחולקנה לשני בתים בני שלוש נבחרות. שתי הראשונות בכל בית תעפלנה לחצי הגמר, והמנצחת של כל אזור תעפלנה לטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully