וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליקופטר אנושי: אחד ממהלכי הפוטבול הכי מיוחדים שתראו השנה

הקוורטרבק של מכללת מיסיסיפי סטייט גארט שריידר זינק מעל היריבים מקנזס סטייט והסתובב 360 מעלות באוויר בניסיון להגיע לדאון ראשון. זה אמנם לא הצליח, אבל הניסיון הפך אותו לגיבור ויראלי. גם זה משהו

מתוך יוטיוב

זה אמנם לא נגמר בטאצ'דאון - אפילו לא הוביל לטאצ'דאון, למעשה, ובכל זאת גארט שריידר אחראי על אחד ממהלכי הפוטבול הכי יפים שראינו לאחרונה.

זה קרה במשחק האחרון של מכללתו, מיסיסיפי סטייט, מול קנזס סיטי. שלוש דקות לסיום, כשהוא צריך להשלים 16 יארד, החליט הקוורטרבק ללכת על זה ולנסות לסגור את המרחק בעצמו, לאחר שכל אופציות המסירה שלו נחסמו. תוך זמן קצר הסתערו עליו מספר משחקני הוויילדקאט, אבל שריידר לא נבהל: במקום זאת, הוא פשוט זינק מעליהם והשלים 360 מעלות באוויר במהלך מרהיב שכבר הקנה לו כינויים כגון "הליקופטר אנושי".

למרבה הצער, שריידר נפל יארד אחד מאחורי הנקודה שהיתה מעניקה לו דאון ראשון, ולקבוצתו צ'אנס אמיתי לחזור ואולי לנצח את המשחק בסיומו הפסידה 31:24. "היינו חייבים להגיע לדאון ראשון. החלטתי ללכת על זה - זה היה הכל או כלום", הסביר את המהלך המדהים. מאמנו ג'ו מורהד הבהיר שהקוורטרבק שלו לא נפגע במהלך: "הוא נפל והיה בסדר, יותר כעסתי שהוא לא הצליח לעבור את היארדים שנותרו".

"הוא הרוויח הרבה כבוד בחדר ההלבשה וביציעים", אמר חברו לקבוצה טים וושינגטון. "הוא אחד השחקנים הכי קשוחים שאי פעם ראיתי", הוסיף חבר נוסף, אוסירוס מיטשל. "ראיתם איך הוא ניסה לקפוץ. זה מראה על קשיחות ועל זה שהקבוצה חשובה לו יותר מכל".

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully