וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטראס יובנטוס איים על הבעלים: תביא כרטיסים חינם, או שנקרא קריאות גזעניות

אחרי גל מעצרים של ראשי ארגון האוהדים הקיצוני, אנדראה אניילי חשף את ניסיון הסחיטה המוזר: "הייתי שבוי שלהם, נתתי כל מה שביקשו"

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

אוהדים מושבעים מוכנים ללכת רחוק מאוד כדי לצפות מקרוב בקבוצתם האהובה, לפעמים אפילו רחוק מדי. חברי ארגון האולטראס של אוהדי יובנטוס, למשל, הגיעו עד כדי איומים על הבעלים של המועדון - והכל כדי לקבל כרטיסים חינם.

אחרי גל מעצרים באיטליה של בכירי הארגון שנחשב אלים, גזעני ומסוכן, נחשף גם מנגנון הפעולה שלו. "הייתי שבוי שלהם, נתתי כל מה שביקשו, כי כל הכוח היה בידיים שלהם", סיפר אמש (שני) הבעלים אנדראה אניילי בעדותו בבית המשפט בטורינו, שחשפה את המצב האבסורדי שנוצר כתוצאה ממדיניות הענישה בכדורגל האיטלקי.

בעלי יובנטוס אנדראה אניילי. AP
כשהבעלים הופך לשבוי של האוהדים. אנדראה אניילי/AP

"המועדון נאלץ למלא כל גחמה של האוהדים, כי אם לא היינו עושים זאת היינו משלמים כפליים. בכל פעם שסירבנו לאחת הדרישות היו לכך השלכות ישירות - הם שרו שירים גזעניים והתפרעו במכוון, ואני ספגתי קנסות. אם משהו ביחס של המועדון כלפיהם לא מצא חן בעיניהם, הם דאגו שנשלם על כך תרתי משמע".

אמש נעצרו 12 בכירים בארגון האוהדים הקיצוני, והם מואשמים בעבירות פליליות חמורות של סחיטה באיומים, הלבנת כספים ואלימות. התובע במשפט הגדיר את הארגון כ"ארגון פשע לכל דבר ועניין, עם מאפיינים צבאיים".

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו פרץ בבכי בראיון: "מעולם לא ראיתי את התמונות האלה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully