וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד מאמינים: "אלי דסה צובר נקודות בתחרות על ההרכב בוויטסה"

המגן הימני המחליף יוליאן לליוולד הציג יכולת חלשה כולל שתי שגיאות קריטיות בתבוסה אצל פ.ס.וו, ובהולנד ציינו: "דסה כבר נושף בעורפו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

בווידאו: התגובות של נבחרת ישראל כולל דסה ל-1:1 עם צפון מקדוניה

אלי דסה מקווה לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי ויטסה ארנהם במשחק הבית מול פורטודנה סיטארד ביום שבת, ונראה שסיכוייו לא רעים בכלל. בימים האחרונים ביקרו בתקשורת ההולנדית את יוליאן לליוולד, המגן הימני הצעיר של ויטסה שאמור להתחרות על ההרכב עם דסה, וטענו כי הקרדיט שהוא מקבל לאט לאט אוזל.

"לליוולד מאבד נקודות בתחרות מול אלי דסה על משבצת המגן הימני הפותח של ויטסה", ציינו אמש (שני) באתר המקומי "גלדרלאנדר", יומיים אחרי שלליוולד היה חתום על שתי טעויות קריטיות בתבוסה 5:0 שספגה ויטסה מידי פ.ס.וו איינדהובן. באתר ההולנדי ציינו ש"לליוולד מקווה לפרוץ העונה, אבל בינתיים החתימו לו מגן ימני על העמדה, ועכשיו הוא נושף בעורפו".

ויטסה חיפשה מגן ימני לאחר שמכרה את ויאצ'סלב קרבייב, אחד מכוכביה הגדולים ביותר, לזניט סנט פטרסבורג תמורת 8 מיליון יורו. לכן החתימה את דסה, שהגיע בהעברה חופשית, לשלוש שנים והעניקה לו שכר של כ-330 אלף יורו לעונה. כעת דסה אמור להתחרות על מקום בהרכב עם לליוולד בן ה-21, שכמו דסה נחשב גם הוא למגן עם אוריינטציה התקפית.

שחקן נבחרת ישראל אלי דסה מול שחקן נבחרת סלובניה בנימין ורביץ'. AP
הדרך להרכב סלולה? אלי דסה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully