וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה חתם לשלוש שנים בוויטסה ארנהם, ירוויח כ-330 אלף יורו לעונה

9.9.2019 / 15:07

המגן שעזב את מכבי תל אביב עובר למוליכת הליגה ההולנדית: "יכול להתפתח פה, רעב לשחק". המנהל המקצועי מו אלאך: "אלי מגן אמיתי, עם ניסיון"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

מוליכת הליגה ההולנדית ויטסה ארנהיים הודיעה היום (שני) רשמית שהמגן הישראלי אלי דסה חתם לשלוש שנים במועדון. דסה, שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, מגיע בהעברה חופשית, וירוויח כ-330 אלף יורו לעונה.

דסה אמר היום: "בישראל היו לי שנים פנטסטיות ומוצלחות. עכשיו, בגיל 26, רציתי לחפש הרפתקה מעבר לים. שרן ייני אמר לי רק דברים חיוביים על ויטסה. שחקנים יכולים להתפתח פה, והשיטה פה מתאימה לי. אני רעב לשחק ואעשה הכל על מנת להיות חשוב למועדון".

בתקשורת ההולנדית דווח כי היכרותו של המנהל המקצועי מו אלאך עם המגן עזרה להחתמה, כשמי שסייע במשא ומתן הוא קפטן הצהובים שרן ייני, ששיחק בוויטסה שנה וחצי לפני ששב למכבי תל אביב בתחילת 2017. את ההצעה לדסה הביא סוכן השחקנים גלעד קצב. אלאך אמר אחרי ההחתמה: "רצינו לעשות מהלך בחלק האחורי, פעלנו בצורה זהירה ולא מיהרנו לפני סגירת החלון. אלי הוא מגן אמיתי, שיש לו ניסיון בינלאומי גדול, שמרחיב לנו את האופציות בחלק האחורי".

ויטסה של המאמן הרוסי לאוניד סלוצקי חיפשה מגן ימני לאחר שמכרה את אחד מכוכביה הגדולים ביותר ויאצ'סלב קרבייב לזניט תמורת 8 מיליון יורו. את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה של סלוצקי מצוין ולאחר חמשת משחקיה היא מוליכה את הטבלה ההולנדית עם 11 נקודות - אחת יותר מאייאקס ופ.ס.וו. את העונה שעברה סיימה במקום החמישי.

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"בישראל היו לי שנים פנטסטיות ומוצלחות. עכשיו, בגיל 26, רציתי לחפש הרפתקה מעבר לים". דסה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully