וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נוטה שלא להחתים עוד חלוץ עד סיום חלון ההעברות

17.9.2019 / 8:48

אלא אם יימצא חלוץ איכותי בדקה ה-90, במועדון יישארו עם הסגל הקיים: "נשאיר את האופציה פתוחה לינואר". בקבוצה בטוחים: "נהנה מז'וזואה"

צילום: לירון מולדובן עריכה: ירדנה עבודי

עיקרי הדברים

- יומיים לסגירת החלון: הפועל באר שבע נוטה לוותר על החתמת חלוץ נוסף

- במועדון אמרו: "רק אם נמצא מישהו איכותי בדקה ה-90, נביא אותו"

- עדיין לא נמצא פיתרון לשיר צדק, שעשוי להישאר למרות שהוא לא בתוכניות

- בבאר שבע אופטימיים לגבי ההשתלבות של ז'וזואה: "אנחנו נהנה ממנו"

seperator

פחות מיומיים נותרו לסגירת חלון ההעברות ובהפועל באר שבע לא מצאו חלוץ שישדרג את ההתקפה. בשלב הזה החליטו במועדון שרק אם יימצא בזמן הקצר שנותר שחקן שיהיה יותר טוב ממה שיש יצרפו אותו, אחרת יישארו רק עם ההחתמה של הקשר הפורטוגלי ז'וזואה. "יש לנו הרבה כלים בהתקפה. האסלביינק, שהר, ז'וזואה, זריהן, ספורי, מארין, חנן ממן. רק אם יימצא בדקה ה-90 חלוץ שיכול לשדרג אותנו, אנחנו נביא אותו. אחרת נשאיר את האופציה הזו פתוחה לחודש ינואר", אמרו במועדון הבוקר.

בכל הקשור לממן או לשחקנים אחרים שלא מרוצים מכמות הדקות שלהם, בבאר שבע לא מתכוונים לבקש את שחרורם מיוזמת המועדון, אבל אם מישהו יבוא ויבקש לעזוב היום, באר שבע תשקול כל מקרה לגופו. מי שעדיין במועדון ומתאמן כרגיל הוא שיר צדק למרות שהתכניות לגביו לא השתנו והוא לא מתוכנן לחזור לסגל. כרגע לא נמצא פתרון לעניין וצדק נשאר.

בכל הקשר לז'וזואה, מאמינים בבאר שבע כי צירפו שחקן איכותי מאוד שיכול לבצע מספר תפקידים בהתקפה. "הוא מגוון מאוד. יכול לשחק קשר אמצע, כנף ומתחת לחלוץ. אנחנו נהנה ממנו", משוכנעים במועדון וסומכים על מיגל ויטור שיכניס אותו מהר לעניינים.

עוד בוואלה!

ז'וזואה חתם בהפועל באר שבע: "מתרגש להתחיל דרך חדשה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully