וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה חתם בהפועל באר שבע: "מתרגש להתחיל דרך חדשה"

16.9.2019 / 10:50

הקשר הפורטוגלי בן ה-28 הצטרף רשמית: "שמח לחתום במועדון גדול". ברקת: "מאחלת לו הצלחה גדולה". אכזבה בקבוצה מה-2:2 מול מ.ס. אשדוד: "אי אפשר לספוג ככה אם רוצים לזכות באליפות"

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
תספיק להחתים חלוץ נוסף? ברקת/לירון מולדובן

עיקרי הדברים:

- הקשר הפורטוגלי ז'וזואה חתם
- אכזבה בהפועל באר שבע מהתיקו. "קבוצה שרוצה אליפות, לא יכולה לספוג כאלה שערים קלים".
- בקבוצה לא מבינים את החלטת השופטים שלא להעניק להם פנדל.
- מאמץ אחרון להתחזק בחלוץ נוסף.
- שטקוס ייבדק אבל בקבוצה סומכים על לויטה

ז'וזואה חותם, הפועל באר שבע, לצד אסי רחמים. הפועל באר שבע, אתר רשמי
לא מרוצה ממשחק ההגנה. בכר בסיום/אתר רשמי, הפועל באר שבע

ז'וזואה חתם רשמית

1. הקשר הפורטוגלי ז'וזואה חתם היום (שני) רשמית בקבוצה. "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל באר שבע", אמר הפורטוגלי. "ראיתי את המועדון והאצטדיון בימים האחרונים ואני מאוד מתרגש להתחיל דרך חדשה עם מטרות גדולות". הבעלים אלונה ברקת הוסיפה: "אני מברכת את ז'וזואה על הצטרפותו למשפחתנו ומאחלת לו הצלחה גדולה".

הקשר בן ה-28 רשם 4 הופעות בנבחרת פורטוגל. הוא גדל במחלקת הנוער של פורטו ושיחק במדי הקבוצה הראשונה שלה בעונת 2013/14. הוא התחיל את הקריירה שלו בתקופות השאלה לקוביליה ופנאפיל מהליגה השנייה בפורטוגל, לפני שעבר לוונלו ההולנדית גם כן בהשאלה. בשנים 2011-2013 לבש את מדי פאסוס פריירה, לפני שחזר לפורטו.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יעבוד על משחק ההגנה. בכר/לירון מולדובן

בכר על משחק ההגנה: "נעבוד על כך ונדאג שזה לא יחזור על עצמו"

2. אף שבהפועל באר שבע השאירו את מלוא שלוש הנקודות בעונה שעברה באשדוד ולמרות שידוע שאצטדיון הי"א שואב נקודות לטובת המארחת, בהפועל באר שבע לא התנחמו אמש בנקודה או בפסילת השער של חלוץ אשדוד שובל גוזלן ב-2:2 הסוער, ויצאו בתחושות קשות מאוד על אובדן של שתי נקודות ליגה מאוד יקרות. "קבוצה שרוצה לזכות באליפות לא יכולה לספוג כאלה שערים קלים", אמרו."עד כה הכוח שלנו היה במשחק הגנה בלתי מתפשר ודווקא במשחק הזה היינו רכים כל כך. אפשרנו לאשדוד לכבוש שני שערים קלילים מתוך הרחבה". המאמן ברק בכר היה מאוד מחמיר והבהיר בסיום: "אנחנו נעבוד על כך ונדאג שזה לא יחזור על עצמו. משחק הגנה לא נופל רק על קו ההגנה ועבודת הגנה נעשית על ידי כל הקבוצה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"היה מגע חד משמעית". מרין/לירון מולדובן

"לא ברור איך שופט הווידאו לא אמר לרינשרייבר שזה פנדל"

3. לצד הסיפוק מכך ששערו של גוזלן נפסל, הביעו בקבוצה תרעומת על ההחלטה של השופט רועי רינשרייבר להתעלם מעבירה ברחבה של מגן אשדוד גיל כהן על ג'ימי מרין. בטלוויזיה היה נראה בבירור שכהן מכשיל את מרין, אבל רינשרייבר לא ראה זאת ושופט ה-VAR במשחק דוד פוקסמן לא המליץ לו לגשת ולראות את המקרה על המסך. "זה היה פנדל ברור", אמר אחד השחקנים. "היה מגע חד משמעית. לא ברור איך שופט הווידאו לא אמר לרינשרייבר שזה פנדל".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע מול לאונרד אווסו שחקן מ.ס. אשדוד, רועי גורדנה. לירון מולדובן
יזכה לחיזוק בהתקפה? האסלביינק/לירון מולדובן

חלוץ נוסף יגיע עד סגירת החלון?

4. הקשר הפורטוגלי ז'וזואה חתם רשמית לשנתיים ובמקביל יקדישו בקבוצה את היומיים הקרובים לצירוף של חלוץ מטרה. "ננסה להתחזק בחלוץ עד סיום החלון ביום רביעי אבל אם לא נמצא מישהו שיכול לשדרג אותנו, לא נביא בכוח ונסתפק בבן שהר ובנייג'ל האסלביינק", הבהירו במועדון. האסלביינק ושהר כבשו את השערים ויש הרגשה שהם נכנסים לתקופה טובה.

שחקני הפועל באר שבע, השוער ארנסטס שטקוס. לירון מולדובן
קרע או מכה יבשה? שטקוס/לירון מולדובן

שטקוס יעבור צילום, בקבוצה סומכים על לויטה

5. ארנסטוס שטקוס יעבור צילום לאבחן את הפגיעה ברגלו ובמועדון מקווים כי לא מדובר בקרע אלא רק במכה יבשה. בכל מקרה הבהיר בכר כי הוא לגמרי סומך על אוהד לויטה כשוער המשנה שישחק בהרכב הראשון מול הפועל תל אביב בעוד שבוע ואם צריך אז גם מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully