וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוץ מהר, לפני שייגמר: בית"ר ירושלים מחפשת את התפנית לדרך חדשה

16.9.2019 / 15:30

מי מוביל במירוץ לצירוף שחקן התקפה ואיך חזרה אופציית חנן ממן, איך התבשל המהלך להביא את מגבו ולוותר על ירדן כהן, מתי וארן ואזולאי יתעוררו ומה מדאיג את רוני לוי. שנייה לפני סיום החלון, בית"ר ירושלים חייבת ניצחון על הפועל חיפה, וריענון

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

1.

לאחר ההפסד להפועל רעננה (2:1) ועם היציאה לפגרה, שוחחו יוסי בניון ואלי אוחנה עם משה חוגג והוחלט כי בית"ר ירושלים תפנה תקציב לצירוף שני שחקנים: מגן שמאלי ושחקן התקפה. ההחלטה הייתה שבהתאם לעלויות של שחקן זר תתקבל ההחלטה בנוגע למגן. במקביל הוחלט להתחיל ולנהל מגעים בנוגע לצירוף אפשרי של ירדן כהן מהפועל רעננה. יוסי בניון הבהיר לכל אורך הדרך כי הוא רק בודק את האופציה אך מתלבט לגבי כדאיות העסקה ובמקביל החלו שיחות שקטות לצירוף אורי מגבו. ביום שישי האחרון החליטו בניון ובעלי בית"ר משה חוגג כי העסקה יקרה מדי והחליטו להמתין להתרת חוזהו של אורי מגבו בקרית שמונה. כבר אתמול בערב הודיעה בית"ר לרעננה כי היא יורדת מהעסקה וממתינה למגן אחר. גורם בבית"ר אמר היום: "ברור לנו שהחיזוק המשמעותי צריך לבוא בחלק הקדמי ואנחנו מוכנים לשלם סכום גבוה כדי שנביא שחקן שבאמת יוסיף וישפר את הקבוצה. קיבלנו החלטה שהכסף הולך על שחקן לחלק הקדמי ומקס גרצ'קין יהיה המגן השמאלי המוביל, רוני ויוסי מאמינים שמגבו ישלים אותו כפי שעשה היטב גם בקדנציה הקודמת בבית"ר".

אורי מגבו שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הכסף יושקע בעמדות דחופות יותר. מגבו/סוכנות ג'יני

2.

אך עם כל הכבוד למגבו, המירוץ של בית"ר נגד הזמן הוא לצירוף שחקן לחלק הקדמי, קשר תוקף או חלוץ. בבית"ר מחפשים שחקן שיש לו מספרים, כשהכיוון הוא לשחקן זר אך גם בגזרה הישראלית בבירה לא הרימו ידיים: שמו של חנן ממן עלה שוב בימים האחרונים, במיוחד לאחר שבאר שבע צירפה את ז'וסואה. המסר שהתקבל מכיוון באר שבע הוא שכרגע זה לא על הפרק, אך ייתכן ויישקל לאחר צירוף חלוץ. אפילו ניסיונות גישוש מצד מקורבים לגבי איתי שכטר נעשו אך הדברים לא התקדמו. בבית"ר רוצים לסגור שחקן לחלק הקדמי עד הלילה ולהנחית אותו כבר מחר בישראל.

עוד בוואלה!

אורי מגבו חתם בבית"ר ירושלים: "שמח לחזור, מרגיש פה בבית"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע חנן ממן. קובי אליהו
עדיין לא מוותרים. ממן/קובי אליהו

3.

בית"ר תעלה למשחק הערב נגד הפועל חיפה עם גיבנת של נקודה בלבד משני משחקים. השחקנים אופטימיים, מאמינים שהניצחון יגיע הערב והקבוצה תצא לדרך חדשה, אך גם יודעים שמצפה משחק לא פחות קשה מזה מול רעננה. בצוות המקצועי אמרו לקראת המשחק: "סילבס התחיל במלחמה פסיכולוגית כבר במסיבת העיתונאים שלהם, הוא רוצה שרבע שעה לא טובה תכניס את טדי ללחץ. הקהל יהיה גורם מכריע הערב, זה יכול להיות משחק עיקש שנצטרך לנצח אותו בסבלנות ובשיניים, אסור לנו להיות חשופים כמו שהיה נגד רעננה, זה הרג אותנו ויהרוג אותנו גם היום אם לא נשנה את זה".

כחלק מההכנה, רוני לוי הראה לשחקניו קטעים מהמשחקים האחרונים ושם דגש על היציאה למתפרצות של הפועל חיפה. אחרי שהמאמן אמר כי חש לא נעים שלא נתן לאופיר קריאף לשחק נגד רעננה, הפעם הוא יפתח איתו כשחקן האחרון בקישור, מאחורי עלי מוחמד, הבלאנס של הקישור הפנטזיסטי שכולל את מוחמד, קינדה, פלומן וגארסיה. באיזשהו מקום חסר לבית"ר שחקן במשבצת הזאת, של השחקן האחרון מאחורי עלי מוחמד, וזאת הזדמנות של קריאף למלא את המשבצת, ואולי גם לעשות שינוי תפקוד ורמת אחריות שירימו לו את הקריירה. כבלם נגד הפועל באר שבע הוא הוכיח שהוא יכול לעמוד במשימה, הערב יש לו הזדמנות להוכיח זאת בקישור.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
חייב פתרונות, ועדיף מהר. לוי/דני מרון

4.

רוני לוי מתלבט בנוגע לחלוץ שיפתח אך על פי התרגולים השבוע אנתוני וארן מועמד לעלות ב-11. ועדיין, מבחינת רוני לוי החלוץ המוביל הוא שלומי אזולאי. שחקנים בקבוצה מגדירים את אזולאי "כוכב כדורגל" אך כשזה מגיע למשחקים וללחץ זה הרבה פעמים בורח לו. זה כבר קרה לו בקדנציה הקודמת בבית"ר בה לא הצליח כמעט להבקיע וספג לא מעט ביקורות מהקהל. גם עכשיו בשני המשחקים הראשונים אפשר לראות שאזולאי כמעט ולא בועט לשער והלחץ מכריע אותו והוא יצטרך להביא משהו אחר מעצמו אם ירצה להמשיך ולהיות שחקן הרכב. אנתוני וארן עד עתה לא הרשים יותר מדי את הצוות המקצועי. גם באימונים וגם במשחקים הוא מתקשה לשמור על הכדור, פחות חד ועדיין לא נכנס כמו שצריך לעונה הזאת. יחד עם זאת, עם שני שחקן כנף מהירים כמו גארסיה ופלומן, השתלבות נכונה של וארן יכולה לאזן את התקפה הקבוצה. בכל מקרה, מבחינת רוני לוי גם פלומן הוא אופציה לעמדת החלוץ ובהתחשב בעובדה כי שחקן התקפה נוסף אמור להגיע, אזולאי ווארן צריכים לקחת בשתי ידיים כל הזדמנות שהם מקבלים, בהרכב או מהספסל.

שחקן בית"ר ירושלים שלומי אזולאי. דני מרון
שוב הלחץ מכריע אותו? אזולאי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully