וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד חגגה, ריקי רוביו נבחר ל-MVP: "זו קבוצה של אגדות"

הרכז המופלא נבחר גם לחמישיית הטורניר עם בוגדנוביץ', פורנייה, גאסול וסקולה בן ה-39, שעשוי להודיע על פרישה. רודי: "קשה לתאר את ההרגשה"

נבחרת ספרד אלופת העולם בכדורסל. רויטרס
אליפות ראשונה מאז 2006. שחקני ספרד חוגגים/רויטרס

אליפות העולם ננעלה היום (ראשון) עם אלופה חדשה: אחרי שנקלעה לשתי הארכות בחצי הגמר מול אוסטרליה, נבחרת ספרד פשוט פירקה את ארגנטינה הנהדרת עם 75:95 והוכתרה כאלופת העולם בפעם השנייה בתולדותיה. אחרי שצרפת הדיחה את ארה"ב, האליפות הזו נפתחה לחלוטין אך משחק הגמר היה במעמד צד אחד. הספרדים פתחו עם בליץ של 2:14 ונטלו את ההובלה לתמיד. ריקי רוביו המופלא הוכתר ל-MVP של הטורניר אחרי שהוביל את נבחרתו עם 20 נקודות ובלט גם בחצי הגמר מול אוסטרליה וברבע מול פולין עם 19 נקודות. רוביו נבחר כמובן גם לחמישיית הטורניר יחד עם מארק גאסול חברו לקבוצה, אוון פורנייה מצרפת, בוגדן בוגדאנוביץ' מסרביה וכמובן לואיס סקולה הנפלא שהפציץ 28 נקודות בחצי הגמר מול צרפת, אבל נעלם בגמר באליפות הכנראה אחרונה של הסנטר בן ה-39.

ריקי רוביו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
MVP. ריקי רוביו/רויטרס

רודי פרננדס, הפורוורד הוותיק של ריאל מדריד שזכה גם להניף את הגביע, אמר בסיום: "אין לי מילים לתאר את ההרגשה. עשינו טורניר מופלא. אני מקדיש את הגביע הזה לאבא שלי, לאחותי ולסבא שלי שמת הקיץ. לכל האנשים שהפכו את המשימה הזו לאפשרית. הטורניר הזה היה מאוד קשה ולנצח ככה נבחרת כמו ארגנטינה זה נהדר. זו גאווה להיות קפטן של קבוצה כזו".

ריקי רוביו, הרכז שישחק בעונה הבאה בפיניקס ונבחר ל-MVP של הטורניר, אמר: "עבדנו מאוד קשה כדי להגיע לרגע הזה. הקרבנו הרבה בשביל להגיע למעמד הזה וקיבלנו שיעור. זו קבוצה של אגדות. נהניתי מאוד בטורניר הזה וגם למדתי הרבה".

עוד בוואלה!

ספרד הביסה את ארגנטינה 75:95 וזכתה באליפות העולם בפעם השנייה בתולדותיה

לכתבה המלאה
נבחרת ספרד אלופת העולם בכדורסל, רודי פרננדס עם הרשת. רויטרס
זכה להניף את הגביע. רודי פרננדס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully