וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מטיילר דורסי: "נראה שווילבקין והוא יובילו אותנו"

15.9.2019 / 7:53

הגארד החדש סחט מחמאות אחרי הזכייה בטורניר פרוסטארס: "הוא בדיוק מה שהיינו צריכים". כספי מסיר חלודה: "יש לנו סבלנות כלפיו וכלפי אייסי"

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- טיילר דורסי מרשים את מכבי תל אביב: "הוא בדיוק מה שהיינו צריכים"

- גם עומרי כספי קיבל מחמאות: "יש לו ולאייסי חלודה, ולנו יש סבלנות"

- יאניס ספרופולוס מרוצה מההתקדמות: "מתחילים להיראות כמו קבוצה"

seperator

מכבי תל אביב זכתה אמש (שבת) בטורניר פרוסטארס בצרפת אחרי שהביסה 57:94 את לה מאן בגמר. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תחזור היום לישראל, וביום שבת הבא הצהובים יחלו את השתתפותם בטורניר ינאקופולוס באתונה, ויפתחו אותו במשחק נגד פנאתינייקוס.

הצהובים המשיכו לקבל אמש תרומה משמעותית מטיילר דורסי שסיים עם 14 נקודות, ובקבוצה מרוצים מאוד מהחיבור והיכולת ההתקפית שלו. "יש דברים שהוא צריך לשפר, אבל בכל הנוגע ליצירת מצבים לעצמו ויכולת קליעה, זה בדיוק מה שהיינו צריכים", פרגנו במועדון, "עכשיו נצטרך לראות איך יעבוד החיבור שלו עם סקוטי ווילבקין. נראה שהם יהיו שני הגארדים המובילים שלנו".

דורסי היה נשמע מרוצה מאוד בסיום. "אני חושב שהשתפרנו מאוד מהמשחקים בפולין. בשלושת המשחקים האחרונים המאמן הגיע אלינו וגרם לנו להשתפר בהרבה דברים, ובכל משחק השתפרנו עוד ועוד", אמר. "כקבוצה אנחנו מתחברים, אנחנו מבינים איך אנחנו אמורים לשחק ונמשיך בזה במשחקים הקרובים".

עוד בוואלה!

הכנה: מכבי תל אביב הביסה את לה מאן 57:94 וזכתה בטורניר פרו סטארס

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב עומרי כספי, ג'ייק כהן. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לאט לאט זה מתחבר. כספי וג'ייק כהן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עומרי כספי רשם את משחקו הטוב ביותר בהכנה עד כה עם 8 נקודות ו-6 ריבאונדים. הפורוורד הישראלי התקשה להיכנס לקצב במשחקים הראשונים, אך למרות זאת במועדון מאמינים שהוא ייראה טוב יותר עם הזמן. "לעומרי וקווינסי אייסי יש הכי הרבה חלודה באופן יחסי, ולנו יש הרבה מאוד סבלנות כלפיהם", הודו במועדון. בעוד אנג'לו קלויארו נח בשל פציעה, ג'ון דיברתולומאו ואות'לו האנטר, שפספסו את שני המשחקים הראשונים בצרפת שיחקו אמש והציגו יכולת טובה.

המאמן יאניס ספרופולוס סיכם את המשחק והמסע: "אחרי הרבע הראשון התחלנו לשחק הגנה טובה יותר, היינו טובים בהתקפה מההתחלה. שיחקנו משחק טוב מאוד. הטורניר הזה הסתיים, ועם סיומו סיימנו את החלק הראשון של משחקי ההכנה שלנו, אנחנו חוזרים לתל אביב להמשך האימונים, לקראת מבחנים קשים יותר מול קבוצות יורוליג. הקבוצה צריכה זמן כדי לשחק טוב יותר, אנחנו מתחילים להיראות כמו קבוצה, מבינים איך לשחק אחד עם השני, אבל אנחנו עדיין צריכים זמן כדי להיות יציבים תוך כדי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully