וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים הובסה 94:60 בידי חימקי מוסקבה

הרוסים, שיפגשו את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של היורוליג, נהנו משובו של אלכסי שבד וחגגו בדרך לניצחון קליל ב-34 הפרש על האדומים. 0 מ-6 מהשדה לתמיר בלאט, 19 איבודים לקבוצה כולה

עידן זלמנסון, הפועל ירושלים. הפועל ״בנק יהב״ ירושלים, אתר רשמי
לא כוחות. לא כוחות. זלמנסון/אתר רשמי, הפועל ״בנק יהב״ ירושלים

בעוד פחות משלושה שבועות תארח חימקי מוסקבה את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של היורוליג, והכנה של ממש לא הייתה להם הערב (שבת) כשהביסו 60:94 את הפועל ירושלים בחצי גמר טורניר ההכנה בקליארי, איטליה.

האדומים, שהופיעו ללא טיישון תומאס הפצוע, לא הצליחו להוות יריב שקול מול סגנית אלופת ה-VTB ולא הוליכו אפילו לשנייה אחת במהלך המשחק. הם איבדו 19 כדורים (אייזיאה קאזינס 4, ג'ייקובן בראון, עידן זלמנסון וטרנט לוקט 3 כל אחד), ופגעו ב-34 אחוזים לשתיים וב-25 אחוזים לשלוש. חימקי ברחה ל-3:11 בפתיחה, עלתה ליתרון דו ספרתי בתוך ארבע דקות וסיימה את הרבע הראשון בפלוס 18. היא חתמה את המשחק ביתרון השיא.

אלכסי שבד, שהחמיץ את גביע העולם עם נבחרת רוסיה בגלל פציעה, חזר לפעילות עם משחק חיובי ביותר של 14 נקודות ו-6 אסיסטים ב-20 דקות, והוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו לצד הרכש האמריקאי מדרושפאקה, ג'רמי אואנס (14 נקודות ו-7 ריבאונדים). גם חימקי לא הופיעה בסגל מלא, והשחקנים המרכזיים שהחסירה בגלל המונדובאסקט הם סטפן יוביץ' וסרגיי קראסב.

קלעו לירושלים: ג'יימס פלדין 16, ג'ייקובן בראון 11, מינדאוגאס קופשאס 7, עידן זלמנסון 6, אייזיאה קאזינס ובר טימור 5 כל אחד, טרנט לורט ונמרוד לוי 4 כל אחד, סולימאן בריימו 2. תמיר בלאט נתקע על 0 מ-6 מהשדה ב-16 דקות.

נמרוד לוי, הפועל ירושלים, מול אלכסיי שבד, חימקי מוסקבה. הפועל ״בנק יהב״ ירושלים, אתר רשמי
היה גדול על ירושלים. שבד מול נמרוד לוי/אתר רשמי, הפועל ״בנק יהב״ ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully