וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מחיטריאן כבש בבכורה ברומא, מילאן עם ניצחון דחוק לפני הדרבי

הקשר הארמני השתתף בבליץ מול ססואולו במחצית הראשונה, בדרך ל-2:4. פיונטק הסיר את הקללה עם פנדל ב-0:1 בוורונה, כולל דרמת VAR בסיום. לאציו הפסידה בדקה ה-92, אטאלנטה ניצחה בדקה ה-95

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של ריאל מדריד על לבנטה

יום של דרמות בליגה האיטלקית. אחרי שאטאלנטה ניצחה 1:2 את גנואה במראסי בדקה ה-95, לאציו הפסידה באותה תוצאה אצל ספאל בדקה ה-92 ואילו בולוניה נחלצה מפיגור 3:1 וניצחה 3:4 בברשיה. רומא סיפקה בליץ במחצית הראשונה וניצחה 2:4 את ססואולו, ומילאן חתמה את הערב (ראשון) עם 0:1 דחוק בוורונה, לפני הדרבי מול אינטר המושלמת בשבת הקרובה.

שחקן אטאלנטה, דובאן ספאטה, ליד שחקן גנואה, כריסטיאן ספאטה. GettyImages
מהדרבי המשפחתי הזה רק ספאטה אחד יצא מנצח. בני הדודים, דובאן וכריסטיאן/GettyImages

גנואה - אטאלנטה 2:1

ניצחון יקר ודרמטי לאטאלנטה במראסי, אחרי שני שערים בתוספת הזמן, שני פנדלים וניחוח קולומביאני. לואיס מוריאל שנכנס במקום יוסיפ איליצ'יץ' המותש בדקה ה-60, כבש בפנדל ארבע דקות לאחר מכן אחרי התערבות של VAR, אבל גנואה לא התייאשה והצליחה לאזן בדקה ה-91 אחרי שריקה שנויה במחלוקת לפנדל ופצצה של דומניקו קרישיטו מהנקודה הלבנה. נגמר? עדיין לא. בדקה ה-95 דובאן ספאטה קיבל את הכדור על סף הרחבה והפציץ למשקוף ופנימה. צמד קולומביאני ושלוש נקודות נהדרות לקבוצה מברגאמו - הניצחון השביעי שלה בשמונת המשחקים האחרונים נגד גנואה. ג'אן פיירו גאספריני וקבוצתו קיבלו הרבה רוח גבית לקראת המשחק הראשון שלהם אי פעם בליגת האלופות, נגד דינמו זאגרב ביום רביעי בקרואטיה.

הנריך מחיטריאן שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
לא חיכה יותר מדי לשער הראשון. הנריך מחיטריאן/GettyImages

רומא - ססואולו 2:4

הרוסונרי שוב הסתפקו בניצחון דחוק וממש לא מרשים, אבל לפחות שיפרו את מאזנם ל-6 מ-9 ועשו את זה בבנטגודי, שם הפסידו בשני הביקורים הקודמים. קשישטוף פיונטק חזר להרכב והרגיע את הדיבורים על קללת החולצה עם הספרה 9, כשהכריע את המשחק בפנדל בדקה ה-68. מילאן שלטה מרגע הרחקתו של מריוש סטפינסקי כבר בדקה ה-21 בגלל פגיעה מסוכנת בפניו של מתאו מוסאקיו, ודוידה קלאבריה נעצר בקורה בדקה ה-56, אבל מיד לאחר מכן גם ואלריו ורה הדביק כדור לעמוד של ג'אנלואיג'י דונארומה. הפנדל הגיע אחרי נגיעת יד ברורה של קוראי גונטר הגרמני, אם כי השחקנים המתינו כמעט חמש דקות לאישור ה-VAR. אנטה רביץ' ערך בכורה כמחליף אצל המנצחת, שער נוסף של פיונטק נפסל בגלל עבירה על השוער מרקו סילבסטרי בדקה ה-83.

קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. GettyImages
הפנדל הרגיע. קשישטוף פיונטק/GettyImages

ורונה - מילאן 1:0

הרוסונרי שוב הסתפקו בניצחון דחוק וממש לא מרשים, אבל לפחות שיפרו את מאזנם ל-6 מ-9 לפני הדרבי הגדול ועשו את זה בבנטגודי, שם הפסידו בשני הביקורים הקודמים. קשישטוף פיונטק חזר להרכב והרגיע את הדיבורים על קללת החולצה עם הספרה 9, כשהכריע את המשחק בפנדל בדקה ה-68. מילאן שלטה מרגע הרחקתו של מריוש סטפינסקי כבר בדקה ה-21 בגלל פגיעה מסוכנת בפניו של מתאו מוסאקיו, ודוידה קלאבריה נעצר בקורה בדקה ה-56, אבל מיד לאחר מכן גם ואלריו ורה הדביק כדור לעמוד של ג'אנלואיג'י דונארומה. הפנדל הגיע אחרי נגיעת יד ברורה של קוראי גונטר הגרמני, אם כי השחקנים המתינו כמעט חמש דקות לאישור ה-VAR. אנטה רביץ' ערך בכורה כמחליף אצל המנצחת, שער נוסף של פיונטק נפסל בגלל עבירה על השוער מרקו סילבסטרי בדקה ה-83 והתערבות ה-VAR הגיעה לשיאה עם ביטול פנדל לזכות ורונה עמוק בתוך תוספת הזמן, בטענה שהעבירה של קלאבריה שגם ראה אדום הייתה מחוץ לרחבה. הפסד ראשון העונה לעולה החדשה.

יסמין קורטיץ' שחקן ספאל חוגג שער. GettyImages
עקץ בתוספת הזמן. יסמין קורטיץ'/GettyImages

ספאל - לאציו 1:2

המארחת השיגה נקודות ראשונות דווקא על חשבון הקבוצה של סימונה אינזאגי, שקיוותה להתקרב למוליכות. צ'ירו אימובילה כבש בפנדל בדקה ה-17, אבל אנדראה פטאניה השווה בחצי יעף בדקה ה-63 ובתוספת הזמן היה זה יסמין קורטיץ' הסלובני שהכריע בתוספת הזמן בניסיון שני, אחרי לחץ של לאציו.

ריקרדו אורסוליני שחקן בולוניה. GettyImages
בולוניה עם 7 מ-9, לראשונה מאז פתיחת עונת 2002/03. ריקרדו אורסוליני/GettyImages

משחקים נוספים

ברשיה - בולוניה 4:3
לברשיה: אלפרדו דונארומה (10 ו-19), אנדראה צ'יסטאנה (42), דניאלה דסנה הורחק (48). לבולוניה: מתיאה באני (36), רודריגו פלאסיו (56), סטפנו דנסוויל (60), ריקרדו אורסוליני (80)

פארמה - קליארי 3:1
לפארמה: אנטונינו בארילה (58). לקליארי: לוקה צ'פיטלי (23 ו-39), ג'יו סימאונה (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully