וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה את אלאבס ועלתה לפסגה, מונס דאבור לא נכלל בסגל

החלוץ הישראלי יצא עם האנדלוסים, אבל לא היה ב-18 וראה את ז'ורדן (38) קובע 0:1 ומסדר מקום ראשון. 1:2 לאספניול על אייבר, בטיס-חטאפה 1:1

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם עלייתה של סביליה לפסגה, אחרי ניצחון חוץ 0:1 על אלאבס ללא מונס דאבור שנותר שוב מחוץ לסגל. אספניול השיגה ניצחון בכורה (1:2 אצל אייבר), גרנאדה ניצלה שתי הרחקות של סלטה ויגו וניצחה 0:2 בחוץ. ויאדוליד סיימה ב-1:1 עם אוסאסונה. ריאל בטיס שוב אכזבה וסיימה ב-1:1 ביתי מול חטאפה כששני שחקנים אצלה מאבדים את הראש וסופגים אדומים ישירים.

ז'ואן ז'ורדן שחקן סביליה. GettyImages
חתום לבדו על שש נקודות העונה. ז'ואן ז'ורדן/GettyImages

אלאבס - סביליה 1:0

לראשונה מאז ינואר 2017 יש לאנדלוסים שלושה ניצחונות חוץ רצופים, כולל ניצחון ראשון במגרשה של אלאבס מאז דצמבר 2001, ובזכות פתיחת העונה המרשימה הזו הם לבד בפסגה. מונס דאבור יצא עם סביליה לוויטוריה, אבל לא נכלל בסגל למשחק וראה מהיציע את ז'ואן ז'ורדן כובש עוד שער ניצחון, הפעם בכדור חופשי נהדר בדקה ה-37. אלאבס לא הצליחה להיות השנייה שמכניעה את תומאש ואצליק ונותרה עם חמש נקודות במרכז הטבלה.

אייבר - אספניול 2:1

הקטלאנים פתחו את העונה בקול ענות חלושה והובסו 3:0 בבית על ידי גרנאדה במחזור הקודם, אבל ניצלו את הפגרה כדי לפתוח דף חדש עם שערים ראשונים וניצחון בכורה העונה. איבן ראמיס נגח שער יתרון לאייבר (58), אבל פקונדו פריירה איזן (76) ואסטבן גראנרו השלים מהפך בזק (78).

עוד בוואלה!

לוק דה יונג: "ברור שדאבור מתאים לסביליה, הוא יכול לשחק כמעט בכל קבוצה"

לכתבה המלאה
סרחיו קנאלס שחקן ריאל בטיס עם חואקין. GettyImages
קנאלס, חואקין ובטיס עם ניצחון אחד אחרי ארבעה מחזורים/GettyImages

ריאל בטיס - חטאפה 1:1

לפני הפגרה הצליחו הירוקים להשיג ניצחון ליגה ראשון במחזור השלישי עם 1:2 ביתי מול לגאנס, מה שקטע רצף של שני הפסדים מתחילת העונה. ריאל בטיס לא הצליחה למשוך עוד את המומנטום ואכזבה בבית מול חטאפה כשהיא משפרת את מאזנה לארבע נקודות בלבד מ-12 אפשריות. חטאפה עלתה ליתרון בדקה ה-15 אחרי שאנטוניו ברגאן הכשיל מאחור את מארק קוקורייה וגרם לפנדל. חיימה מאטה בעט את הפנדל לחיבורים וקבע 0:1 לחטאפה. בדקה ה-25 וויליאם קרבאליו הותיר את בטיס בעשרה שחקנים אחרי עבירה מכוערת ומסוכנת מאוד. הירוקים איזנו בדקה ה-73 אחרי שנביל פקיר הוכשל ברחבה וחואקין בעט פנימה. לורן הותיר את בטיס כבר בתשעה שחקנים בדקה ה-94 עם אדום ישיר והוא לא יוכל לשחק במחזור הבא.

משחקים נוספים

סלטה ויגו - גרנאדה 2:0
לגרנאדה: חרמן סאנצ'ס (45), יאנחל הררה (54). חורחה (11) ופרנסיסקו בלטראן (29) הורחקו אצל סלטה

ריאל ויאדוליד - אוסאסונה 1:1
לויאדוליד: פאבלו הרביאס (65), לאוסאסונה: רוברטו איבאנס (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully