וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק דה יונג: "ברור שדאבור מתאים לסביליה, הוא יכול לשחק כמעט בכל קבוצה"

גם לחברו של חלוץ הנבחרת בסביליה לא ממש ברור מדוע הוא לא משחק: "כיף שיש שחקן כל כך מוכשר בקבוצה שלך. לצערו, הוא לא זה שקובע מי משחק"

מתוך היוטיוב של סביליה

חשבתם שרק לנו לא ממש ברור מדוע סביליה רכשה את מונס דאבור בסכום עתק (15 מיליון יורו), וטרם נתנה לו לקחת חלק במשחק רשמי בשורותיה? אז חשבתם. גם לחברו לקבוצה של חלוץ נבחרת ישראל, לוק דה יונג, שכמו דאבור, הגיע גם הוא הקיץ לספרד (רשם לפני כן חמש עונות מוצלחות בפ.ס.וו איינדהובן), לא ממש ברור מדוע הוא לא משחק.

"כיף שיש חלוץ כל כך מוכשר בקבוצה שלך", אמר דה יונג בראיון בספרד. "לדעתי, ברור שהוא יכול לשחק בסביליה; חלוץ ברמה שלו יכול לשחק כמעט בכל קבוצה, אבל לצערו ההחלטה אם הוא ישחק או לא, היא לא שלו. אי אפשר כמובן לבוא בטענות למאמן, בסגל שלנו יש לא מעט שחקנים מוכשרים, כך שבוודאי קשה מאוד לבחור מביניהם".

דאבור כזכור, נרכש על ידי סביליה כבר בינואר, אחרי שכיכב במדי רד בול זלצבורג בליגה האוסטרית. הוא הגיע רק הקיץ, אך אחרי שהמאמן התחלף לא זכה ולו לדקת משחק אחת במשחק רשמי ואפילו לא היה בסגל. בניגוד אליו, דה יונג, שהגיע הקיץ מהולנד, שותף בכל שלושת משחקיה הראשונים של הקבוצה בלה ליגה, ורשם בכל אחד מהם 90 דקות.

סביליה ניצחה בשני משחקי הליגה הראשונים שלה בעוד שאת האחרון, מול סלטה ויגו בבית, סיימה בתיקו, וכעת היא עם 7 נקודות מ-9 אפשריות. המשחק הבא שלה יהיה מול דפורטיבו אלאבס כשלאחריו תתארח אצל קרבאח במסגרת הליגה האירופית. במחזור שלאחר מכן בליגה הספרדית, ב-22 בספטמבר, היא תארח את ריאל מדריד.

מונס דאבור שחקן סביליה. סביליה, אתר רשמי
דה יונג מאמין בו. דאבור בפעולה/אתר רשמי, סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully