וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באנדרו בוגוט משתולל בסיום: "השופטים הם פאקינג בושה"

אוסטרליה שבורה אחרי ההפסד הדרמטי בחצי הגמר: הסנטר רמז לשחיתות של השופטים במהלך המשחק ואחריו, וצפוי לספוג קנס מפיב"א. מאמן הבומרס: "היה משחק מדהים, גאה בקבוצה שלי"

מתוך טויטר

אוסטרליה מתקשה לעכל את ההזדמנות להבטיח מדליה היסטורית באליפות העולם. הבומרס נחלו הפסד 95:88 דרמטי לנבחרת ספרד אחרי שתי הארכות בחצי גמר אליפות העולם, ונראו נסערים בסיום. ג'ו אינגלס שסיפק תצוגה התקפית חלשה (4 נקודות, 1 מ-9 בלבד מהשדה) נראה על סף דמעות בסיום, פאטי מילס שדווקא היה נפלא עם 34 נקודות נראה מותש והמום, אבל המתוסכל מכולם היה אנדרו בוגוט.

עוד במהלך המשחק בוגוט נראה זועם על השופטים. במהלך ההארכה הראשונה, אחרי שנשרקה עבירה לחובתו על מארק גאסול, הוא נראה מסמן לשופטים תנועת שטר ורומז לשחיתות. כשהמשחק הסתיים הוא נראה עצבני עוד יותר, וכשירד לחדר ההלבשה סינן באזור העיתונאים: "השופטים הם פאקינג בושה. מזדיינים, אין להם כבוד".

הסימון של בוגוט לשופטים במהלך המשחק

"היה משחק כדורסל מדהים, כזה שתענוג להיות חלק ממנו", אמר מאמן הבומרס אנדריי למאניס, בסיום המשחק. "אני גאה בקבוצה שלנו ובצורה בה שיחקנו. אי אפשר להטיל לרגע ספק במאמצים שהשקענו. אין ספק שזה קשה להפסיד, אבל ספרד היא נבחרת טובה. המשחק בסופו של דבר הוכרע על ידי כמה מהלכים לפה או לשם, וזה מה שקרה. אנחנו נתאושש ביממה הקרובה מהמשחק ונמשיך הלאה".

ניק קיי, שחקנה של פרת' ווילדקאטס חלק גם הוא את תחושותיו בתום המשחק הדרמטי: "ראשית אני רוצה לתת קרדיט לספרד על הניצחון", אמר השחקן שקלע 16 נקודות. "כמובן שמדובר בתחושות קשות, אבל השארנו הכל על המגרש ואנחנו יכולים להיות גאים".

עוד בוואלה!

אחרי שתי הארכות: ספרד עלתה לגמר המונדובאסקט עם 88:95 על אוסטרליה

לכתבה המלאה

והמילים הקשות שבאו אחריו

הנה זה מעוד זווית

בצד הספרדי, מן הסתם, הפרצופים היו מחוייכים הרבה יותר, אחרי המותחן האדיר ששרדו. האוסטרלים נטלו את ההובלה בתחילת הרבע השני והחזיקו בה כמעט לאורך כל 40 הדקות. כמעט.

המצטיין במשחק, ואולי השחקן לו חייבים הכי הרבה בנבחרת ספרד, הוא מארק גאסול. הסנטר הספרדי היה בלתי ניתן לעצירה עם 33 נקודות ועם מהלכים גדולים בדקות המכריעות, הוביל את נבחרתו לגמר. "כמובן שאני מאושר", אמר השחקן שזכה השנה באליפות ה-NBA עם טורונטו. "מאושר בגלל האופי שהצגנו, מהצורה בה חזרנו מפיגור אליו נקלענו לאורך כל המשחק והכי חשוב - שמח על התוצאה".

"זו הרגשה נהדרת להיות בגמר, אני רוצה לברך את השחקנים שלי", אמר מאמן הלה רוחה, סרג'יו סקריולו. , שלא שכח לפרגן גם ליריבה. "אני רוצה גם לברך את אוסטרליה. היה להם משחק מדהים. הם נלחמו לאורך כל המשחק עד הדקה האחרונה. ידענו שהם תחרותיים, חזקים ומוכשרים וגם מאומנים יוצא מהכלל. ידענו שהם יהוו יריב קשה - מה שהופך את ההישג של השחקנים שלי לגדול יותר. הצלחנו לקבל החלטות טובות ברגעים הכי מכריעים ולדעתי זה מה שהכריע את המשחק לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully