וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב תוהים אחרי ההשפלה: למה פופוביץ' יוצא נקי, ולמי כוון האיום של קולאנג'לו

ארצות הברית מסכמת את הטורניר הגרוע בתולדותיה: לפופוביץ' יש "חלק עצום בכישלון", דיארון פוקס "גמור כל עוד קולאנג'לו בנבחרת", ומי יגיע לטוקיו?

מתוך טויטר

ארצות הברית מלקקת את הפצעים אחרי עוד הפסד מאכזב, הפעם 94:89 לסרביה אמש (חמישי), שקבע כי היא תסיים את הטורניר במקום השביעי או השמיני - המיקום הנמוך ביותר שלה אי פעם בטורניר גדול. מחר ב-11:00 תתמודד ארצות הברית נגד פולין במשחקה האחרון בטורניר, אבל כמובן שגם ניצחון בו לא יהווה אפילו חצי נחמה.

ביום שאחרי ההפסד בארצות הברית מחפשים אשמים. אמש האצבע הופנתה באופן טבעי לרשימה הבלתי נגמרת של שחקנים שהיו יכולים להיות שם ולא היו - מבכירים כמו ג'יימס הארדן ואנתוני דייויס ועד צעירים עם נטל הוכחה כמו מרווין בגלי ודיארון פוקס. האחרון, כך טענו בארצות הברית, היה בין היתר הכתובת לאיום של מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו, שהזהיר אמש ש"לקראת טוקיו נזכור מי לא הופיע למלחמה".

"דיארון פוקס לא יחזור לנבחרת ארצות הברית לעולם. לא כל עוד ג'רי קולאנגלו שם", טען אמש פרשן ESPN אמין אלהסן. "אני תוהה מה גרם לו לוותר על ההשתתפות ולשמור את עצמו. הסיפור הזה לא ברור, ועדיין אין לו שום הסבר שמניח את הדעת".

מאמן נבחרת ארצות הברית גרג פופוביץ'. GettyImages
מה החלק שלו? פופוביץ'/GettyImages

השאלה הגדולה היא מי מבין רשימת ה"מבריזים" ירצה בכלל להתייצב לאולימפיאדת טוקיו. לברון ג'יימס נמצא כבר עכשיו מעבר לשיאו הפיזי וספק אם ירצה להעמיס על עצמו עוד טורניר תובעני, גם ג'יימס הארדן כבר יחצה את גיל 30 ולא ישוש להרפתקאות בקיץ, כנ"ל סטף קרי, וגם שמות כמו קווין דוראנט וקליי תומפסון, שיחזרו זמן קצר לפני האליפות מפציעות ממושכות, לא נראים בתוכניות.

"קולאנג'לו יצטרך לשים בצד את מאבקי האגו כדי להעמיד נבחרת טובה יותר בטוקיו. יש לו זכות לכעוס, אבל בשנה הקרובה הוא יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להחזיר את הנבחרת לתלם", כתב בריאן ווינדהורסט ב-ESPN.

מי שבוודאות יהיה בטוקיו הוא גרג פופוביץ', שרק קמצוץ מהביקורות על כישלון הנבחרת דבק בו. דווייט ג'יינס מ"יאהו" דווקא שם זרקור על חלקו של מאמנה האגדי של סן אנטוניו במפלה, וציין ש"נכון שנעדרו הרבה שחקנים, אבל זה לא ששלחנו לסין שחקנים עלומים. זה עדיין היה הסגל הכי מוכשר באליפות, ובפער גדול. פופוביץ' לא יכול לברוח מאשמה. כבר שנים שנבחרת ארצות הברית מתקשה מול הגנה איזורית בטורנירים הבינלאומיים, והוא לא עשה דבר כדי לפתור את זה. בשורה התחתונה ארצות הברית לא היתה מוכנה לאתגר שעמד בפניה - וזו האשמה שבדרך כלל צריך להפנות כלפי המאמן".

עוד בוואלה!

נבחרת ארצות הברית הכעוסה שולחת מסר לעתיד: "נזכור מי לא הופיע למלחמה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully