וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום יעמוד בשער גם מול הפועל כפר סבא

12.9.2019 / 8:27

ולאדן איביץ' ימשיך לתת אמון בשוער המשנה למרות שיאניוטיס מתאמן בצורה מלאה. רוסלן ברסקי עשוי לפתוח במקום דור פרץ המורחק

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

דניאל טננבאום ימשיך לעמוד בשערה של מכבי תל אביב עם חזרתה של הליגה מפגרת הנבחרת בשבת. האלופה תצא למשחק חוץ במושבה מול הפועל כפר סבא והמאמן ולאדן איביץ' ימשיך לתת אמון בשוער המשנה שפתח בשני משחקי הליגה מול סקציה נס ציונה ובני יהודה וזאת בשל פציעתו של אנדראס יאניוטיס בחצי גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה.

יאניוטיס כבר מתאמן בצורה מלאה ועשוי לשבת על הספסל בשבת כמחליף של טננבאום. מעבר לעובדה שהיווני עדיין סובל מכאבים בקרסול, הסיבה העיקרית בעטייה נותנים אמון בטננבאום היא יכולתו הטובה בשני המשחקים הראשונים. במכבי תל אביב מציינים את האופן שבו מתאמן טננבאום ואת ההתנהלות המקצוענית שלו, כך שנראה שהוא יקבל אשראי בהרכב.

מי שיחסר בשבת הוא דור פרץ שהורחק מול בני יהודה בשני כרטיסים צהובים. רוסלן ברסקי עשוי לקבל את חולצת ההרכב במקום פרץ. אנדרה ז'ראלדש הפורטוגלי ימשיך בעמדת המגן הימני. במכבי תל אביב רוצים לחזור לליגה ברגל ימין אחרי הרושם הבינוני שהותירו עד כה בשני משחקי הליגה מול נס ציונה ובני יהודה.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
יהפוך להיות השוער הראשון של מכבי תל אביב? דניאל טננבאום/סוכנות ג'יני

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על הסכם חסות חדש עם חברת "היבואן", חברה מובילה ליבוא ושיווק ומכירת מוצרים אלכוהוליים שמאפשרת לצרכן לרכוש לראשונה משקאות אלכוהוליים ישירות מהיבואן וללא עלויות תיווך.

עוד בוואלה!

עדן קארצב קרוב לעירוני קרית שמונה, קנס למכבי תל אביב בגין קריאות גזעניות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully