וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן קארצב קרוב לעירוני קרית שמונה, קנס למכבי תל אביב בגין קריאות גזעניות

11.9.2019 / 17:51

הקשר צפוי לצאת להשאלה נוספת. 5,000 שקל קנס על קריאות "טועמה מחבל" של אוהדי הקבוצה. ייני נפצע וייעדר למשך מספר שבועות

צילום: ברני ארדוב, עריכה: מתן חדד

עדכון ראשון: 13:22

מכת הפציעות ממשיכה להגביל את מכבי תל אביב בתחילת העונה. עומר אצילי עוד לא פתח את העונה, אורוש ניקוליץ' ואייל גולסה פצועים כבר תקופה ארוכה (עוד מהעונה שעברה), אנריק סאבוריט פספס תקופה ארוכה, מאור קנדיל ממשיך להיעדר, וכעת האלופה צריכה להתמודד עם בעיה נוספת: שרן ייני ייעדר מספר שבועות.

ייני בן ה-32 נפצע באחד מאימוני השבוע, נבדק ואובחן כסובל מקרע בשריר התאומים. פציעה זו תגרום לו להיעדר מספר שבועות. אומנם במשחקים האחרונים אמאדור ואיתן טיבי עושים עבודה סבירה כבלמים, אבל ולאדן איביץ' מעריך מאוד את ייני הוותיק ואת הנוכחות שלו בחלק האחורי.

זו לא פציעה חדשה לייני, שכבר כמעט חודשיים מחוץ לסגל מאז שנפצע במשחק אלוף האלופים מול בני יהודה, ומאז התקשה לחזור. ייני כבר חזר לעשות אימונים מלאים לקראת חזרה למגרשים, אך כאמור, כעת הפציעה שלו שוב מסתבכת.

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני מאוכזב. קובי אליהו
מסתבך. ייני/קובי אליהו

עדן קארצב קרוב לעבור בהשאלה לעירוני קרית שמונה. הקשר של מכבי תל אביב, שהיה עם הנבחרת הצעירה של ישראל בקזחסטן, אמור לסגור מחר (חמישי) בקרית שמונה ולעבור בהשאלה עד סוף העונה. למרות שקבוצות רבות בליגת העל רוצות אותו, העסקה בין מכבי תל אביב לקרית שמונה צפויה להיסגר וקארצב שמתגורר בנתניה ושיחק בעונה שעברה כמושאל בהפועל חדרה, יעבור צפונה לקרית שמונה. ברגע שדור פרץ נשאר במכבי תל אביב ואייל גולסה צפוי לחזור מפציעה ארוכה, וכשיש לה גם את דן גלזר ורוסלן ברסקי, מבינים במכבי תל אביב שהם צריכים לתת לקארצב לרוץ ולשחק.

מכבי תל אביב נקנסה ב-5,000 שקל בגין הקריאות "טועמה מחבל". הדיין נעם ליובין ציין בהכרעת הדין שלו כי הצהובים לא הופיעו רבות בבית הדין בשנים האחרונות בשל עבירות שקשורות לקהל האוהדים שלהם. כמו כן, ההעמדה לדין האחרונה של מכבי תל אביב בגין עבירה של קריאות גזעניות הייתה בעונת 2016/17 ולכן הדיין ליובין אימץ את הגרסה לפיה מדובר באירוע בודד ולא בתופעה. בשל כל האמור לעיל, הוחלט לקנוס את הקבוצה ב-5,000 שקלים.

בנוסף, גם בן מנספורד הועמד לדין בשל התנהגות בלתי הולמת, אבל במקרה שלו הדיין הסתפק באזהרה בלבד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully