וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארגנטינה הביסה 0:4 את מקסיקו, ברזיל וניימאר הפסידו 1:0 לפרו

שלושער של מרטינס ופנדל של פארדס סידרו לאלביסלסטה ניצחון גדול. ניימאר שיחק 27 דקות בהפסד הראשון של הסלסאו מאז המונדיאל

גלאטסראיי

הנבחרות הדרום אמריקאיות ערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) שלל משחקי הכנה. במוקד עמד המפגש בין ארגנטינה למקסיקו בטקסס, שהסתיים ב-0:4 מוחץ לאלביסלסטה. לאחר מכן נערך בלוס אנג'לס מפגש מסקרן נוסף, בו ברזיל הפסידה 1:0 לפרו.

לאוטרו מרטינס, נבחרת ארגנטינה חוגג. GettyImages
22 דקות של קסם. לאוטרו מרטינס חוגג/GettyImages

ארגנטינה - מקסיקו 0:4

בהיעדרו של ליאו מסי המורחק, סיפקו האלביסלסטה 22 דקות קסומות בסן אנטוניו והציגו כוכב עולה חדש - לאוטרו מרטינס. חלוץ אינטר, שהיה מנקודות האור אצל ארגנטינה גם בקופה אמריקה, השכיח לחלוטין את חסרונו של הפרעוש עם שלושער נהדר. הוא נכנס לפעולה בדקה ה-17, דווקא לאחר לחץ מקסיקני, עם שערו הראשון, והכפיל את התוצאה כעבור חמש דקות. בין לבין לאנדרו פארדס, שבישל לו את אחד השערים, כבש בעצמו את השלישי מהנקודה הלבנה (33), ובדקה ה-39 מרטינס נעץ את המסמר האחרון עם שערו השלישי. המחצית השנייה היתה הרבה יותר רגועה, אבל בסופו של דבר רושם ליונל סקאלוני את ניצחונו המרשים ביותר על הקווים של ארגנטינה. מנגד, בן ארצו טאטה מרטינו ספג הפסד בכורה כמאמן מקסיקו, ורצף 11 המשחקים ללא הפסד נקטע לו.

עוד בוואלה!

ברצלונה מודאגת: מסי וסוארס התאמנו בנפרד, בספק לוולנסיה ודורטמונד

לכתבה המלאה
ניימאר, נבחרת ברזיל. GettyImages
נכנס כמחליף, ולא הושיע. ניימאר/GettyImages

ברזיל - פרו 1:0

הקוליסאום בלוס אנג'לס התמלא עד אפס מקום בתקווה לראות את ניימאר מלהטט, אבל קיבל אותו רק בדקה ה-63 כשנכנס במקום רוברטו פירמינו בניסיון להוציא את הסלסאו מהאדישות. ובכן, זה לא ממש עזר: לואיס אברם כבש את שער הניצחון לזכות פרו, והנחיל לניימאר ושאר הכוכבים של ברזיל הפסד ראשון במשחק רשמי מאז ה-2:1 לבלגיה ברבע גמר המונדיאל. הסלסאו עלו בהרכב חזק למשחק, אמנם בלי ניימאר אבל עם שמות כמו רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו, רישרליסון וקאסמירו, אבל לא הצליחו לאיים על השער של פרו באופן ממשי. גם הכניסה של נייימאר, כאמור, לא הפיחה רוח חיים.

מאמן נבחרת הונדורס פאביו קואיטו חוגג ניצחון על צ'ילה. AP
המשבר של צ'ילה מחריף. מאמן הונדורס פאביו קואיטו חוגג/AP

הונדורס - צ'ילה 1:2

התקופה הרעה של צ'ילה נמשכה עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. כריסטיאן פארוט עוד העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-19, אבל אלברט אליס (72) והקטור קסטליינוס (80) כבשו - שניהם מבישולים של ריגוברטו ריבאס - והשלימו מהפך.

תוצאות נוספות

קולומביה - ונצואלה 0:0

ארצות הברית - אורוגוואי 1:1

כבש לאורוגוואי: בריאן רודריגס (50). כבש לארצות הברית: ג'ורדן מוריס (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully