וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מכוונת לניצחון על באר שבע, שובל גוזלן בספק

9.9.2019 / 8:58

בקבוצה קיבלו תיאבון מפתיחת העונה המוצלחת ומחפשים הצהרת כוונות ביום ראשון. החלוץ לא צפוי לפתוח, ניר ברדע יחזור להרכב

צילום: לירון מולדובן, עריכה: מתן חדד

במ.ס. אשדוד חזרו אתמול (ראשון) להתאמן אחרי חופשה של מספר ימים, ללא שובל גוזלן הפצוע שבספק למשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון. החלוץ סובל מדלקת בגיד שמתחת לפיקת הברך ואחרי שעשה בימים האחרונים בעיקר טיפולים, הוא יקבל מהבוקר גם טיפול תרופתי. באשדוד מקווים כי לקראת סוף השבוע יוכל גוזלן לנסות להתאמן עם חבריו, אך ההערכה היא שגם אם ירגיש יותר טוב, הוא לא יפתח במשחק אותו רואים באשדוד כנקודת ציון אחרי שפתחו את העונה עם 4 נקודות מתוך 6. בקבוצה רוצים לנצח גם את באר שבע אחרי הניצחון על הפועל תל אביב כדי לייצר פתיחה איכותית שתעיד על מטרות אחרות העונה.

שוער הפועל תל אביב, יואב ג'רפי, מול שחקן מ.ס. אשדוד, שובל גוזלן. לירון מולדובן
יתחיל טיפול תרופתי. שובל גוזלן/לירון מולדובן

הבוקר תקיים הקבוצה אימון ואחר הצהריים תערוך משחק אימון מול מכבי יפו שמטרתו בין היתר לתת דקות משחק לדודי תירם שצורף באחרונה ולקשר הגנאי סמואל אלאבי שחזר מפציעה ארוכה וטרם פתח את העונה. גם החלוץ אליאור משעלי יקבל דקות משחק הערב אחרי שלא שיחק בשני המשחקים הראשונים העונה.

הבלם האוגנדי טימותי אוואני יחזור לארץ רק ביום רביעי אחרי ששיחק 90 דקות במדי נבחרתו ב-1:1 מול קניה. גם גיל כהן שנמצא עם הנבחרת האולימפית יחזור להתאמן בקבוצה בהמשך השבוע. שניהם צפויים לפתוח בהרכב מול באר שבע. ניר ברדע שנכנס רק כמחליף במשחק האחרון ואף כבש שער יפה, יחזור להרכב.

עוד בוואלה!

"הכאב לא עובר": חן עזריאל בניסיון אחרון להציל את הקריירה המפוספסת

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully