וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכאב לא עובר": חן עזריאל בניסיון אחרון להציל את הקריירה המפוספסת

4.9.2019 / 12:00

הוא גדל לצד ריקן והרוש בבית"ר, סומן כהבטחה גדולה, אבל נעצר שוב ושוב בגלל פציעות. עכשיו חן עזריאל מנסה לתת צ'אנס אחרון לקאמבק ("כל מה שיש לי זה הכדורגל") וחוזר לרגעי האכזבה

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

מדי פעם חולפת במוחו של חן עזריאל המחשבה על איך שהקריירה שלו היתה יכולה להתפתח למקום אחר. בן המחזור של אבי ריקן ואריאל הרוש בבית"ר ירושלים יושב כבר חודשים ארוכים בבית ומנסה להיאחז בציפורניים בסיכוי לחזור ולשחק. הפציעה האחרונה שמשביתה אותו משלבת קרע בשריר וניתוק הגיד בחיבור שבין השריר הארבע ראשי ושרירי המפשעות.

הציעו לו לעבור ניתוח, אבל בגיל 31 יהיה לו כנראה מאוד קשה לאחר מכן לחזור לשחק. אז כדי לא להודיע על פרישה, הוא מגיע כמעט בכל יום למכון פיזיוספורט של רן גלבוע ואורי ביינהארט בראשון לציון, שם הוא מנסה להשתקם ולתת לעצמו עוד צ'אנס לחזור למגרשים. "הכאב לא עובר", אמר הבוקר (רביעי). "היתה אפשרות לעבור את הניתוח, אבל העדפתי ללכת על השיקום ואני מקווה עוד לחזור לשחק".

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי. חן עזריאל במדי בית"ר ירושלים ב-2012/ברני ארדוב

בשיאו נמכר עזריאל מבית"ר ירושלים למכבי חיפה תמורת מיליון דולר. יעקב שחר רצה אז לסייע לאיציק קורנפיין ושילם בנדיבות, אבל זו לא היתה רק פילנתרופיה. עזריאל נחשב לפוטנציאל עצום עם מהירות, כוח מתפרץ, דריבל טוב ובעיטה חזקה. אבל אחרי ההבטחות מכבי חיפה לא באמת נהנתה ממנו והוא החל לדשדש. בעונה שעברה כבר הרגיש שהוא עושה קאמבק באשדוד בתקופה בה יובל נעים אימן את הקבוצה, אבל באחד האימונים שבר את הקרסול והקריירה שוב נכנסה להקפאה.

"חוויתי כמות של פציעות מטורפת", שיחזר הבוקר עזריאל. "שברים, ברך, גב, הפציעה הנוכחית עם הגיד שהתנתק. סבלתי מחוסר מזל גדול מאוד. אלמלא הפציעות שכל אחת מהן עצרה לי את הקריירה, הייתי יכול להצליח. זה לא קל. יש בית לפרנס ואין לי כרגע חוזה בשום מקום. אני גם לא עושה עסקים מהצד, כך שכל מה שיש לי זה הכדורגל. אני מנסה לתת לעצמי צ'אנס דרך הפיזיותרפיה והחיזוקים ומקווה שעוד אחזור ליהנות מכדורגל. עוד לא הרמתי ידיים ולא החלטתי לפרוש, אבל המצב לא פשוט ואני נלחם ומנסה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים עוקבת: ז'אורז'יניו עשוי להגיע להתרשמות בבני יהודה

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס. אשדוד חן עזריאל אחרי השער. לירון מולדובן
הפעם הוא יצליח לקום? חן עזריאל במדי אשדוד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully